Audi A6 facelift, primele poze şi informaţii

Noul Audi A6 a primit un facelift care-l face şi mai atrăgător, tuşele de design lustruind un pic o maşină care arăta deja extrem de bine. Ce aduce nou faceliftul, citiţi în cele de mai jos.

Audi A6 facelift, primele poze şi informaţii Audi A6 facelift, primele poze şi informaţii

Audi A6 a primit un facelift care-l împrospătează pe ici, pe colo, ca să fie mai bine pregătit de luptă cu ceilalţi germani premium. Nu vorbim de schimbări majore, ci doar de intervenţii minore, care să menţină în centrul atenţiei această limuzină.

Forme mai rotunjite, alură mai agresivă

La exterior, avem o grilă modificată subtil, spoilerul frontal şi prizele de aer din partea de jos a acestuia fiind redesenate. S-a intervenit şi în privinţa farurilor, acestea au acum o bandă de LED-uri care le străbate de la un capăt la celălalt. Forma de T a bandei de LED-uri este folosită şi la stopurile spate.

Litera „T” pare a fi ultima modă în privinţa farurilor şi stopurilor. Volvo nu se supără...

Tot în spate, evacuările au acum guri rectangulare, iar spoilerul a primit nervuri noi, care accentuează sportivitatea maşinii. Alte modificări exterioare nu sunt, însă tuşele noi fac din Audi A6 o maşină care îşi declară mai puternic apetenţa pentru condus dinamic.

La interior, avem o nuanţă nouă, numită Flint Gray, iar la S6, clienţii vor putea opta şi pentru Salsa Red, care le îmbracă practic interiorul într-un roşu cât se poate de sport. De asemenea, piesa de rezistenţă este sistemul central de infotainment care foloseşte acum un chip grafic Nvidia Tegra 30, capabil să redea absolut orice îi este transmis din smartphone-ul utilizatorului. 

Cel mai iubit break german premium

Opţional, clienţii vor putea apela la sistemul de asistenţă pe timp de noapte (night vision). În plus, sistemul multimedia a fost revizuit, pentru a fi la curent cu tot ce e la modă acum.

În fine, avem motorizări noi sau revizuite. Motorul 3.0 TFSI produce acum 329 de CP, în timp ce motorul de 3 litri TDI are acum declinări în 215CP, 268 CP şi, datorită sistemului twin-turbo, în 315 şi 322 CP. Transmisia manuală a fost şi ea îmbunătăţită, inginerii Audi acordând atenţie reducerii frecărilor din interior, în timp ce transmisia automată pentru modelele cu tracţiune frontală este acum de tip dublu-ambreiaj, Audi renunţând la Multitronicul CVT. 

Şi cel mai versatil break german premium...

Să nu uităm şi de modelele quattro, care pot primi un diferenţial sport care distribuie puterea între roţile din spate (disponibil şi pentru modelele care dezvoltă mai mult de 268 de CP).

Vom vedea maşina la Salonul Auto de la Paris şi vom reveni cu amănunte!