Dodge Charger facelift schimbă nota: de la agresiv la foarte agresiv

Dodge Charger primeşte o amplă reîmprospătare cu ajutorul unui facelift care propune un pachet interesant de soluţii stilistice şi tehnologice pentru "singurul muscle car cu patru uşi din lume".

Dodge Charger facelift schimbă nota: de la agresiv la foarte agresiv Dodge Charger facelift schimbă nota: de la agresiv la foarte agresiv

Dodge Charger revine cu un facelift primit din partea Chrysler iar modificările sunt cel puţin substanţiale, fie că vorbim de look-ul exterior, interior, dotări sau tehnologie.

Noile faruri ale lui Dodge Charger, în curând în retrovizoare...

 

Începem cu începtul, adică ne concentrăm pe design. Oficialii Chrysler spun că "aproape fiecare componentă a caroseriei a fost redesenată cu ocazia acestul facelift". Cele mai vizibile schimbări rămân cele de la nivelul grilei frontale, încadrată acum de faruri cu LEDuri în formă de potcoavă.

...urmate de stopurile care nu se mai termină.

 

Prezenţa LEDurilor domină longitudinal şi partea din spate, prin stopurile prelungite, pentru ca şoferii mai lenţi în trafic să ştie de cine au fost depăşiţi. Iar cine se orientează către versiunea R/Tprimeşte standard un set de jante de 20 de inci, la alegere din cele şase stiluri disponibile.

Garderobă nouă, încălţăminte nouă.

 

Dodge Charger R/T este oferit acum clienţilor cu propulsorul V8 HEMI de 5,7 litri de 370 CP cuplat la transmisia automată cu opt rapoarte TorqueFlite, combinaţie care face ca Charger R/T să accelereze de la 0 la 100 km/h în cinci secunde.

V8, V6...motor să fie!

Propulsorul V6 Pentastar de 3,6 litri este disponibil pentru versiunile SE şi SXT şi promite 292 CP la 6.350 rpm în condiţiile unui consum redus de combustibil.

Cel puţin arată premium...

 

Habitaclul este la rândul său atins de bagheta schimbărilor şi se evidenţiază prin noul volan în trei spiţe, un panou cu instrumente de bord de 7 inci personalizabil dar şi prin folosirea de materiale premium, spun oficialii Chrysler. Pasionaţii de gadgeturi pot experimenta sistemul de infotainment Uconnect care oferă navigaţie 3D şi posibilitatea transformării maşinii într-un hotspot Wi-Fi. Mai mult, şoferii pot porni motorul sau pot acţiona închiderea uşilor de la distanţă, cu ajutorul unei aplicaţii pentru mobil.

...şi e super-tehnologizat.

 

La dispoziţia şoferilor stau peste 80 de sisteme şi funcţii de asistenţă, printre care Forward Collision Warning Plus (atenţionare şi frânare automată în eventualitatea unui posibil impact frontal), Adaptive Cruise Control cu funcţia Full Stop şi Lane Departure Warning cu Lane Keep Assist (menţinerea maşinii pe banda de rulare prin impulsuri automate aplicate direcţiei şi atenţionarea şoferului când banda este încălcată).