BMW Seria 6 şi M6 facelift: imagini şi informaţii oficiale

Autor: Iulian Dnistran 11 dec. 2014 Prezentări

La patru ani de la lansarea celei de-a treia generaţii BMW Seria 6, modelul sportiv german a primit un facelift, însă după ce am citit (de mai multe ori) comunicatele oficiale şi m-am uitat la poze, am ajuns la concluzia că până şi celui mai mare fan al mărcii germane îi va fi greu să distingă diferenţele dintre modelul cu facelift şi cel fără facelift.

Mai exact, nemţii de la BMW spun că grila radiatorului şi spoilerele au fost redesenate pentru toate variantele de caroserie, însă s-ar putea să ai nevoie de o poză cu vechea variantă ca să vezi ce s-a schimbat.

E drept, în echiparea standard intră acum farurile full LED (cu semnalizatoarele în partea de sus, nu jos), iar pe lista de opţionale se află luminile LED adaptive cu raze de lumină selective şi asistent pentru faza lungă. Totodată, modelele cu motoare cu şase cilindri au primit terminaţii mai mari pentru sistemul de evacuare, iar selecţia de jante include un nou model de 20 de inci. Şi cam atât.

În interior, toate variantele de Seria 6 (adică Seria 6 Coupe, Seria 6 Cabrio şi Seria 6 Gran Coupe) pot fi echipate cu cea mai nouă generaţie a sistemului head-up display (HUD), în vreme ce materialele folosite sunt mai bune ca până acum, potrivit oficialilor. Totodată, pe lista de opţionale se află şi tapiţeria din piele în două culori.

Noutăţile sunt mici, dar utile

La partea de personalizare, faceliftul a adus două noi linii de echipare, denumite Design Pure Experience şi Design Pure Excellence. Prima încearcă să scoată în evidenţă latura sportivă a modelului german cu jante bicolore de 19 inci, tapiţerie din piele Nappa bicoloră coniac/negru şi accente din lemn pentru interior.

Varianta Design Pure Excellence „accentuează imaginea exclusivistă a noului Seria 6” (nu-s cuvintele mele) şi pune pe masă tapiţerie din piele Nappa în două culori (alb/negru), un bord îmbrăcat în piele şi accente din lemn gri.

Gama de motorizări a devenit ceva mai eficientă, cu emisii de de dioxid de carbon mai mici, clienţii având în continuare la dispoziţie patru propulsoare, dintre care un diesel şi trei pe benzină. Dieselul (640d) are o capacitate cilindrică de 3,0 litri şi dezvoltă 313 CP şi 630 Nm. Motoarele pe benzină încep cu varianta 640i (3,0 litri cu 320 CP şi 450 Nm), continuă cu 650i (4,4 litri cu 450 CP şi 650 Nm) şi ajung la vârf cu M6 (4,4 litri cu 560 CP şi 680 Nm).

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide