Chinezii aduc în Europa Landwind CV9

Despre Landwind CV9 nu putem afirma că ar face parte din pleiada de modele chinezeşti care plagiază fără menajamente maşini cunoscute. Din contră: pare o propunere foarte potrivită pentru gusturile... europenilor.

Landwind CV9 este un monovolum compact, realizat încolaborare cu studioul de design I.DE.A., ceea ce explică dece maşina are o personalitate proprie, distanţându-se de ideea deplagiat.

Însă acest model nu este o noutate absolută, fiind prezent pepiaţa chineză încă din 2006, dar sub denumirea Fashion. Acum, avenit rândul pieţei europene să primească această maşină, planurilechinezilor fiind ambiţioase: nu mai puţin de 27 de pieţesunt vizate începând din 2011 (nu ştim deocamdată dacăprintre ele se numără şi România).

Landwind CV9 este un monovolum chinezesc, desenat de studioul european I.DE.A.

Landwind CV9 afişează un gabarit mediu, având o lungimede 4,41 metri, o lăţime de 1,77 metri şi o înălţime de 1,64metri, iar ampatamentul de 2,71 metri promite ohabitabilitate cel puţin suficientă pentru cei maxim 7 pasageri pecare îi poate transporta.

La nivelul motorizărilor, CV9 propune doar propulsoarepe benzină: un 1,6 litri de 95 CP şi un 2,0 litri de 137CP, nefiind încă nici o motorizare diesel în plan. Consumurilemedii sunt acceptabile, fiind de 6,5 litri/100 km pentru motorul de1,6 litri, respectiv 7,0 litri/100 km pentru propulsorul mare.

Landwind CV9 este propus doar cu doua motoare pe benzina, de 95 si 137 CP

Nivelul de echipare se anunţă bogat, standardfiind oferite ABS + EBD, sistem de climatizare, sistem audio cuMP3, jante din aliaj sau senzori de parcare. În plus, chineziioferă pentru Landwind CV9 o garanţie de 3 ani sau 100.000 km.

Toate acestea pentru un preţ de pornire foarte tentantpe pieţele vestice: 14.500 euro. În Germania, de exemplu,Dacia Logan MCV cu 7 locuri şi motorul 1,6 16V de 105 CP are unpreţ de pornire de 12.150 euro în versiunea de bază, ajungând, învariantă full option, la un preţ similar cu al lui LandwindCV9.

Pretul de pornire anuntat in Europa pentru Landwind CV9 este sub 15.000 euro

Prin urmare, chinezii tatonează din ce în ce mai seriospiaţa auto europeană - iar, dacă au învăţat ceva dintestele de coliziune de până acum şi despre preferinţeleclienţilor de pe bătrânul continent, sintagma "invazia chineză" arputea deveni realitate mai repede decât ne-am aşteptat.