În 2012 apare noul Volkswagen Golf 7, generaţie complet nouă

Noul Volkswagen Golf 7 va apăre pe piaţă spre finalul lui 2012, fiind în ultima fază a testelor. Iată ultimele informaţii despre cum va fi noul Golf 7.

Una dintre cele mai aşteptate noutăţi în acest deceniu este noul Volkswagen Golf 7 - care, dacă e să fim cinstiţi, e adevăratul Golf 6, din moment ce actualul Golf 6 e doar un facelift al lui VW Golf 5. Dar să nu ne legăm de aceste "mici" strategii de marketing discutabile, ci să vedem ce informaţii noi au mai apărut despre VW Golf 7.

Conform germanilor de la AutoBild, oficialii au devansat programul lansării noii generaţii a celei mai cunoscute maşini de clasă compactă din Europa, care ar fi trebuit să apară în 2013. Lansarea pe piaţă a noului VW Golf 7 va avea loc un an mai devreme, spre finalul lui 2012, ceea ce înseamnă că va una dintre vedetele importante ale Salonului Auto Paris 2012.

Din punct de vedere al designului, nu trebuie să ne aşteptăm la schimbări radicale, ci la o evoluţie a actualului stil cunoscut de pe VW Golf 6, cu accent pe agresivitate - vezi ultimele randări cu VW Golf 7. De altfel, din neatenţie sau ca un fel de teasing online, liniile unei machete VW Golf 7 au apărut deja într-un mic filmuleţ despre proiectarea conceptului Volkswagen L1.

Silueta noului Golf 7 va fi mai zveltă, partea frontală mai sportivă, iar coeficientul aerodinamic se speră că va fi în jur de 0,30, foarte bun pentru clasa compactă. Deocamdată nu ştim dacă versiunea în 3 uşi va păstra acelaşi stil cu cea în 5 uşi sau se va aplica reţeta din cazul lui Opel Astra - ceea ce înseamnă că versiunea în 3 uşi ar putea deveni chiar noua generaţie VW Scirocco.

Noua platformă MQB (Modular Transverse Matrix) este concepută pentru a-i conferi maşinii un spaţiu interior mai generos - deşi lungimea rămâne în jurul a 4,20 metri, ampatamentul va creşte cu circa 8 cm (deci va ajunge la aproape 2,7 metri), iar lăţimea interioară se va apropia de 1,80 metri.

În acelaşi timp Golf 7 va avea o caroserie mai rigidă şi mai rezistentă, în medie masa maşinii urmând a fi mai redusă cu 120 kg faţă de precedenta generaţie, ceea ce va contribui la obţinerea unui consum mai redus, dar şi a unei manevrabilităţi mai bune. Totodată, inginerii promit o insonorizare excelentă, precum şi un nivel al calităţii materialelor peste tot ce există la ora actuală în clasa compactă. Nu va lipsi un sistem multimedia integrat, cu un display tactil de mari dimensiuni şi conectivitate la internet.

Pe pagina următoare: motorizările şi transmisiile noului VW Golf 7.

Citeşte mai departe în pagina următoare »