Vrei unicitate? Te serveşte Lumma Design cu un CLR X6 R

Ca şi cum alura şi poziţia lui X6 în universul auto nu ar fi fost suficient de discutate, Lumma Design face un pas în faţă şi se pune pe modificat Sports Activity Coupéul bavarez. Rezultatul te cam lasă fără cuvinte.

Vrei unicitate? Te serveşte Lumma Design cu un CLR X6 R Vrei unicitate? Te serveşte Lumma Design cu un CLR X6 R

Nemţii de la Lumma Design şi-au concetrat atenţia şi creionul virtual asupra noului BMW X6, cu gândul să-l transforme în bruta care ar trebui să fie. O brută care face şi un BMW X6 M să se intimideze un pic. Şi care seamănă dubios de mult ca stil cu proiectul lor Range Rover Sport, dacă e să ne întrebi pe noi.

Pe lângă faptul că arată ca o maşinuţă Hot Wheels la scara 1:1 (jantele ar fi de 22 de inci, dar cu siguranţă par mai mari), CLR X6 R dispune şi de câteva modificări sub capotă. Motorul V8 turbo, de 4,4 litri, disponibil pe vârful de gamă actual - xDrive50i - livrează 449 CP şi 650 Nm. 

Nu, nici spatele n-a scăpat de mâna desenatorilor

În cazul lui CLR X6 R, dispune de 590 de cai-putere şi de un cuplu motor de 850 de Newtoni-metru. Ca o simplă comparaţie, X6 M de generaţie anterioară are 555 CP şi 680 Nm. Şi accelera de la 0-100 km/h în 5,2 secunde. 

Aici găseşti testul nostru cu BMW X6 M

Nu se ştie în cifre sprintul de la 0 la 100 km/h, însă bănuim că va fi teribil de scurt. Ştim însă că CLR X6 R va putea să atingă o viteză maximă de 295 km/h

La interior vei primi Alcantara şi piele neagră la discreţie, cu pedialier placat cu aluminiu şi cu covoraşe din velur. Dacă vrei altceva, nu trebuie decât să te prezinţi cu o valiză de bani la ei şi orice se poate rezolva. 

Noi i-am întreba dacă nu se poate să avem puterea aia fără să apelăm la kit-ul estetic. Dacă nu s-ar putea, i-am întreba dacă ne plătesc şi tratamentul pentru ochi.

Dar acestea sunt doar nişte randări, deci Pământul încă n-a primit pe şoselele sale bestia Lumma. Mai există speranţă.