TEST în România cu BMW M235i. Băiatul-minune

Am testat cel mai puternic Seria 2 în momentul de faţă şi, în mod curios, am devenit un pic mai puţin intrigaţi de cum va fi M2. Explicaţii în cele ce urmează.

TEST în România cu BMW M235i. Băiatul-minune TEST în România cu BMW M235i. Băiatul-minune

Există câteva motive clare pentru care BMW Seria 2 Coupé a stârnit isterie în rândul fanilor mărcii (şi nu numai). Cel mai important dintre ele este acela că reiterează ceea ce toţi admiratorii BMW văd, în primul rând, în maşinile care poartă sigla alb-albastră: sheer driving pleasure. Iar un coupé compact, cu tracţiune spate şi motor cu şase cilindri în linie, este reţeta consacrată prin care producătorul a cunoscut cel mai mare succes. Asocierea cu 2002 nu este, aşadar, un exerciţiu forţat de marketing. Seria 2 Coupé este mic, are două portiere, tracţiune spate şi, în versiunea testată M 235i, ascunde sub capotă un motor L6. 

Desigur, asemănarea cu 2002 este, aşa cum ar şi trebui să fie, una pur conceptuală. Seria 2 Coupé este continuatoarea Seriei 1 Coupé şi este clădită pe platforma Seriei 3, al căror ampatament şi ecartament au fost micşorate. Asta înseamnă un plus de spaţiu şi un plus confort faţă de Seria 1 Coupé - două aspecte critice în procesul de cumpărare a unei compacte din ziua de astăzi. Faţă de anteriorul M 135i, arcurile şi amortizoarele au fost întărite, însă bump stop-urile au fost reproiectate. Asta conferă mai mult confort pe denivelări, fără a afecta dinamica maşinii pe viraje. 

Asta înseamnă că satisfacţia pe care o ai privindu-i formele unduite se completează armonios cu cea de a fi pasager şi mai ales şofer într-un M 235i. Să vorbim un pic şi de interior, pe pagina următoare.

Citeşte mai departe în pagina următoare »