Test în România cu Abarth 500 esseesse

Parcă aş retrage un 15% din entuziasmul testului cu Abarth 500 de acum ceva vreme. De ce? Păi am mers şi cu Abarth 500 esseesse...

Test în România cu Abarth 500 esseesse Test în România cu Abarth 500 esseesse

Pentru moment superlativul Abarth 500, fără a lua în calcul eventualele serii limitate. Un pachet, un kit de care se poate bucura orice proprietar de 500 Abarth, dar cu o singră condiţie, să nu fi depăşit 20.000 km sau 12 luni de la înmatricularea maşinii. Preţul cutiuţei de lemn este de 2.500 euro. Dacă aruncăm o privire în interiorul acesteia categoric preţul se dovedeşte o afacere bună.

În primul rând veţi găsi patru jante Abarth de 17 inch care pot fi încălţate cu pneuri 205/40 R17. Culoarea acestora depinde de opţiunea dumneavoastră - albe sau titanium. Personal aş opta pentru cele albe. În aceiaşi cutie veţi mai găsi discuri faţă ventilate şi perforate de 284 mm, precum şi discuri spate perforate de 240 mm, plus plăcuţe de frână faţă sport. Italienii au reuşit să înghesuie destule într-o cutiuţă de lemn.

Mai sunt acolo şi patru arcuri pentru suspensia faţă/ spate. Pentru propulsor veţi descoperi un filtru BMC şi o unitate electronică de management al motorului care va schimba puţin caracterul acestuia. Şi un sistem de monitorizare a presiunii în pneuri.

Faţă de un 500 Abarth de 135 CP, acest pachet "esseesse" nu prea diferă estetic. Sunt jantele cele care fac diferenţa şi eventual evacuarea cu patru finale. Şi cam atât. Aaa...plus un ornament pe hayon - "esseesse". La interior nici o modificare, libertatea customizării fiind rezervată clientului.

Modelul avut la test era echipat şi cu sistemul de navigaţie care oferă o funcţie interesantă, aceia de memorare a traseelor, mai precis a circuitelor. Pot fi memorate şi mici secţiuni de drumuri pentru ca mai apoi să vizualizezi timpii obţinuţi. La un moment dat am fost avertizaţi de micuţul display că strada nu este un circuit. Înţelept sfat.

Citeşte mai departe în pagina următoare »