Tesla a anulat versiunea Plaid+ a lui Model S. Aceasta încă figurează în configurator

Autor: Cristian Agatie 07 iun. 2021 Știri auto

Tesla a anulat versiunea Plaid+ a lui Model S, potrivit unui mesaj postat pe Twitter de Elon Musk. Aceasta încă figurează în configuratorul Tesla, cu toate că accesarea acestei versiuni este blocată.

Intră în Galeria FOTO

Într-un mesaj pe Twitter, șeful Tesla Elon Musk a salutat lansarea versiunii Plaid a versiunii actualizate Model S și a anunțat în același timp că versiunea Plaid+ a fost anulată. Potrivit lui Musk, motivul renunțării la Plaid+ este pentru că „Plaid este atât de bun”. Versiunea Plaid+ are o baterie mai mare, care i-ar fi asigurat lui Model S o autonomie de peste 830 de kilometri, față de cei 625 km pe care-i oferă Model S Plaid.

Tesla a primit deja comenzi pentru versiunea cu autonomie mărită a lui Model S, dar în acest moment opțiunea este blocată în configurator. Cu toate acestea, un rând mai jos apare informația că „Plaid+ va disponibil în 2022.

Tesla a anulat versiunea Plaid+ a lui Model S. Care sunt motivele

Tesla Model S Plaid dispune de trei motoare electrice, cu o putere totală de 1.020 CP. Versiunea Plaid+ ar fi trebuit să dispunăp de 1.100 CP, dar și o reducere a accelerației 0-100 km/h de la 2,1 secunde la „sub 2,0 secunde”. Probabil că Elon Musk a considerat irelevante aceste valori sau poate pur și simplu șeful Tesla are în vedere performanțe mai bune pentru versiunea Plaid, ceea ce face inutilă o versiune Plaid+.

Duminică, Musk a scris pe Twitter, unde are un număr de adepţi peste 50 de milioane: „Plaid + este anulat. Nu este nevoie, deoarece Plaid este atât de bun”. El a adăugat: „De la 0 la 60 mph în mai puţin de 2 secunde. Cea mai rapidă maşină de serie de orice fel. Trebuie să simţi pentru a crede” .

La fel ca alţi producători de automobile din America de Nord, Tesla s-a confruntat cu probleme legate de lanţul de aprovizionare, în special cu lipsa componentelor electronice.  Compania a scos recent senzorii radar şi suportul lombar de pe scaunele pasagerului din faţă în sedanul său Model 3 şi crossover-ul Model Y, pentru clienţii din America de Nord.

Pe 26 aprilie, Musk spunea: „T1 a venit cu unele dintre cele mai dificile provocări ale lanţului de aprovizionare pe care le-am experimentat vreodată în viaţa Tesla. Dificultăţi ieşite din comun pe lanţurile de aprovizionare cu piese, pe întreaga gamă de piese. Evident, ne-a deranjat lipsa cipurilor. Aceasta este o problemă uriaşă”.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Tesla


Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult

Comentarii
Inchide