Mercedes-Benz ar putea renunța la versiunile break până în 2030

Autor: Mihai Morcovescu 12 ian. 2022 Știri auto

Constructorul german de automobile Mercedes-Benz ar putea elimina din ofertă versiunile break ale modelelor sale până în 2030. Informația a apărut la doar o zi după ce Volvo a anunțat că va păstra în ofertă atât sedanurile, cât și break-urile. Recent, Volkswagen anunțase oprirea definitivă a popularului sedan Passat.

Mercedes-Benz CLA Shooting Break, primul sacrificat

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Publicația germană Automobilewoche scrie că producătorul din Stuttgart ar urma să renunțe la acest tip de caroserie. Paradoxal, am spune noi, deoarece break-urile Mercedes-Benz (T-Modell) se numără printre cele mai frumoase și mai apreciate din lume.

Primul model la care se va renunța va fi CLA Shooting Break, în cursul anului 2025. Ultimul break care va dispărea de pe piață ar trebui să fie E-Klasse break.

Primele semne că Mercedes-Benz va renunța la break-uri au apărut în septembrie anul trecut. Atunci, directorul operațional Markus Schaefer insista asupra scăderii vânzărilor de break-uri ca urmare a cererii tot mai mari pentru SUV-uri.

De asemenea, procesul de electrificare, care ar trebui încheiat până în anul 2030, necesită fonduri uriașe. Prin renunțarea la break-uri, Mercedes-Benz ar economisi fonduri considerabile pe care le-ar investi în proiectarea, dezvoltarea și construirea de vehicule electrice.

Oficialii din Stuttgart se gândesc și la alte soluții. Una dintre acestea ar fi construirea unui sedan care să poată face o distincție mai clară între crossover-urile și SUV-urile din gama sa. Toate aceste informații nu au fost confirmate de Mercedes-Benz.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Mercedes-Benz


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide