Peugeot 3008 GT Hybrid4 a trecut testele de omologare. Este la cel mai bun nivel în segmentul hibridelor

Autor: Marius Vișan 24 sept. 2019 Mașini electrice

SUV-ul PEUGEOT 3008 GT HYBRID4 a trecut testele de omologare în baza noului protocol WLTP cu 29g de CO2 (1,3l/100km) şi o autonomie de 59 km în modul de rulare 100% electric. SUV-ul cu tracţiune integrală are o putere de 300 CP (220 kW) şi emisii de CO2 la cel mai bun nivel de pe segmentul hibridelor. 

Sub capotă se ascunde un motor PureTech pe benzină de 200CP (sau 147kW) şi două motoare electrice: unul pe puntea din faţă cuplat la transmisia e-EAT8 care dezvoltă 110CP (sau 81kW) şi cel de-al doilea pe cu o putere de 112 CP (sau 83kW), care antrenează puntea spate.

Modelul atinge 100km/h în 5.9s (doar cu şoferul la bord), iar bateria de 13.2kWh asigură o autonomie de 59 kilometri(2) în modul de rulare 100% electric (conform testelor WLTP). Bateria se încarcă uşor şi rapid. Vehiculul este complet reîncărcat în 1h45 de la un Wallbox cu încărcare rapidă. 

La câteva luni de la lansarea sa, versiunea HYBRID4 va fi completată de o versiune HYBRID de 225CP (sau 165kW) cu tracţiune pe două roţi, care propune un motor PureTech de 180 CP (sau 132 kW) şi în motor electric de 110CP (sau 80kW) cuplat cu transmisia e-EAT 8, amplasat pe puntea faţă.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide