Concept inedit pentru viitorul Volkswagen Beetle

Cei care vor un nou Beetle realizat în manieră retro sunt clar mai mulţi decât cei care vor un Beetle prea modern. Iar aici avem una dintre cele mai interesante propuneri de până acum.

Concept inedit pentru viitorul Volkswagen Beetle Concept inedit pentru viitorul Volkswagen Beetle

Pe principiul "nu ştii de unde sare iepurele", iată că un designer foarte puţin cunoscut, brazilianul Eduardo Oliveira, vine cu o propunere mai mult decât interesantă pentru urmaşul cunoscutului Volkswagen Beetle.

Brazilianul Eduardo Oliveira a imaginat un urmas fidel al originalului VW Beetle

În primul rând, Beetle-ul imaginat de Eduardo încearcă să revină la rădăcini, urmărind cât mai fidel liniile modelului original VW Kafer de acum 30 de ani, care a fost construit în Mexic până în 2003 şi a depăşit numărul de 21 de milioane de exemplare produse!

Partea frontală propune aceeaşi imagine a capotei puternic curbate a modelului original, flancată de două faruri mari şi rotunde, care acum sunt integrate în blocuri optice mai complexe, care includ şi semnalizatoarele. Nu lipsesc bosajele proeminente ale roţilor, iar jantele au un design retro.

Motorul este plasat in partea din spate, iar hayonul este foarte mare

Hayonul este mare, incluzând şi luneta, ceea ce îi va oferi maşinii un caracter practic mai bun, fără ca asta să însemne denaturarea liniilor - este păstrată ideea stopurilor de mari dimensiuni şi a aripilor foarte evazate şi bombate în spate.

Principala modificare faţă de actualul VW Beetle este faptul că Fusca este oferit şi în versiune de caroserie cu 4 portiere, uşile deschizându-se în sens contrar, ca la Rolls Royce, neavând montant central.

Interiorul viitorului Volkswagen Beetle (Fusca) pune accentul pe simplitate

Interiorul pune accentul pe simplitate, indicatoarele de bord fiind dominate de un vitezometru circular de mari dimensiuni, plasat în spatele volanului. Surprinde plăcut ideea gurilor de aerisire, care par independente de planşa de bord.

Sistemele de propulsie ale maşinii, fie că vorbim de motoare cu ardere internă sau motoare electrice, ar trebui să fie plasate în consola din spate, sub planşeul portbagajului. Modelul de bază ar trebui să fie un propulsor de 1,0 litri, din raţiuni de buget cât mai redus, însă Eduardo a gândit şi o versiune Bettle GTi, cu motor turbo de 1,6 litri.

Nu lipseşte şi o versiune în stil crossover, botezată Crossfox şi fiind garnisită cu plastice speciale în partea inferioară a caroseriei, în stil offroad.

Vă place acest VW Beetle?

Noul Volkswagen Beetle ar urma sa aiba si o versiune cu 4 portiere

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.