Câştigătorii concursului Motorul Internaţional al Anului 2014

Autor: Andrei Ştirbu acum 6 ani Dosar & Analize

Clasament „sub 1,0 litri”:

1. Ford EcoBoost 999 cmc turbo (Ford Fiesta, B-Max, Tourneo Courier, Tourneo Connect şi altele): 505 puncte

2. BMW 647 cmc cu doi cilindri (range extender pentru BMW i3): 261 de puncte

3. Volkswagen 999 cmc cu trei cilindri (Volkswagen Up!, Seat Mii, Skoda Citigo, Volkswagen Polo): 239 de puncte

4. Fiat 875 cmc turbo cu doi cilindri (Fiat 500, Fiat Panda, Lancia Ypsilon, Alfa Romeo MiTo, Fiat Punto): 212 puncte

5. Renault/Nissan 898 cmc turbo cu trei cilindri turbo (Renault Clio, Reault Captur, Dacia Sandero, Dacia Logan): 105 puncte

6. Fiat 875 cmc turbo cu doi cilindri CNG (gaz natural comprimat – Fiat Panda, Fiat 500 L, Lanci Ypsilon): 81 de puncte

În clasamentul motoarelor cu cilindreea mai mică de un litru, era de aşteptat ca prima poziţie să meargă către marele câştigător – Ford EcoBoost de 1,0 litri. În acelaşi timp, motorul de 0,9 litri disponibil pe modelele româneşti Dacia Sandero şi Dacia Logan a reuşit să intre în top 5.

Rezultatele clasei „1,0 litri – 1,4 litri”, pe pagina următoare.

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12



Comentarii
Inchide