Cele mai costisitoare reparaţii auto, indiferent de motorizare

Autor: Marius Vișan acum 5 ani Dosar & Analize
Cele mai costisitoare reparaţii auto, indiferent de motorizare

Dacă până acum nu acordai o prea mare atenţie la modul cum conduci acum e cazul să o faci. De ce? Pentru că te poate „arde” la buzunar. Cât de mult? Mai jos găseşti o listă cu preţuri, asta ca să ştii la ce să te aştepţi când treci pe la service. După ce o vei citi probabil că vei conduce cu mai multă atenţie. Vizavi de neglijenţa în timpul conduceii, primul care poate să pice este ambreiajul. Am făcut o listă cu piesele care cedează frecvent la maşină, şi cam cât costă reparaţia. 

Topul celor mai costisitoare reparaţii auto, indiferent de motorizare: 

  1. Recondiţionare motor (pistoane, vibrochen, biele, segmentare): max 15.000 lei (BMW X6, E71, 4.0D, 140.000 km)
  2. Reparaţii cutii viteze automate (convertizor presiune, bloc valve, mecatronic ) : 9.000 – 11.000 lei (Audi A6, 3.0D, BMW)
  3. Reparaţii sistem injecţie (injectoare, pompă de înaltă): 10.000 – 14.000 lei
  4. Ambreiaj + volantă: 4.000 – 4.500 lei
  5. Recondiţionare turbină : 2.000 – 3.500 lei
  6. Compresor AC : 1.500 – 3.000 lei

Fiindcă am văzut că oamenii iubesc mai mult motoarele diesel am făcut un top cu cele mai celor mai costisitoare piese pentru acest tip de motorizare. 

Topul celor mai costisitoare piese – motor diesel

  1. Pompa de înaltă presiune: 5.000 – 10.000 lei. Preţul este în raport direct cu tehnologia motorizării, dar şi cu statutul piesei (recondiţionată sau nu).
  2. Pompa de injecţie : 6.000 – 9.000 lei
  3. Galeria de admisie: 3.400 – 4.800 lei
  4. Turbina: 4.500 – 8.500 lei. În general, se defectează după 100.000 – 150.000 km. Din fericire, aceasta se poate recondiţiona, însă la jumatate de preţ. Mare şi preţul fericirii!!!
  5. Injectoare: 1.300 – 2.800 lei/buc. Fără excepţie, pentru toate mărcile.

 



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006, când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian

Comentarii
Inchide