TOP 10 maşini-eşec din deceniul 2000-2010 [FOTO]

Autor: ProMotor acum 4 ani Dosar & Analize

SsangYong Rodius (an lansare: 2004)

Înainte ca Mercedes-Benz să lanseze pe piaţă ineditul său
crossover-monovolum R-Class, coreenii de la SsangYong le-au
luat-o oarecum înainte prin impresionantul SsangYong
Rodius
. Impresionant atât la propriu, dimensiunal, cât şi
la nivelul aspectului.

Locul 1: SsangYong Rodius

Controversa cea mai aprinsă ţine de partea din spate,
realizată aproape oribil
, după cum afirmă majoritatea
celor din lumea designului auto: dacă linia descendentă a
suprafeţei vitrate laterale pare armonioasă, tabloul este stricat
pur şi simplu de „apendixul” din spate, care, din punct de vedere
stilistic, nu îşi are sensul.

Din punct de vedere practic, Rodius oferă un spaţiu
interior foarte generos pentru până la 11 persoane
, precum
şi un nivel de echipare mai mult decât satisfăcător pentru
drumurile lungi. Ca mecanică, Rodius se bazează atât pe motoare,
cât şi pe sistemul de tracţiune integrală de origine
Mercedes-Benz.

În ciuda criticilor vehemente, modelul a fost păstrat în
producţie cu extrem de puţine modificări
, având parte de
un interes suficient de ridicat din partea publicului doritor de
mult spaţiu şi siguranţă. Ca fapt divers, responsabilul pentru
designul lui SsangYong Rodius este Ken Greenley, fostul şef de
catedră al departamentului de design auto al Royal Art College din
Londra. Probabil un om greu de înţeles, dacă ne uităm la
Rodius.

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11



Comentarii
Inchide