TOP 10 maşini vechi de 8-9 ani, după rata defecţiunilor

Autor: Marius Vișan 21 ian. 2019 Dosar & Analize

Lipsa unei taxe auto şi a unei legislaţii mai drastice îi încurajează pe români să-şi cumpere maşini la mâna a doua din Germania.

Pe de altă parte, în Germania, există organizaţii de control tehnic al autoturismelor care sortează anual rapoartele de service în funcţie de rata defecţiunilor, şi face apoi un top cu cele mai fiabile maşini.

Se iau în considerare rata defecţiunilor şi rulajul mediu de kilometri.

Topul de mai jos se referă la maşini mai vechi de 8-9 ani. Rapoartele de service au fost analizate în 2017. 

1. Porsche 911 – Rată a defecţiunilor 9.9%, rulaj mediu 65.000 km 

Dar dacă vrei ceva cu senzaţii mai sport, atunci te vei orienta spre acest model. Porsche 911 este dovada că vârfurile de gamă îşi merită toţi banii. Acest model se află în topul fiabilităţii. De-a lungul celor 50 de ani de existenţă, Porsche 911 a fost vândut în peste 820.000 de exemplare şi a devenit, fără doar şi poate, o formă inconfundabilă şi o maşină sport recunoscută pentru abilităţile sale dinamice.

2. Audi TT – rată a defecţiunilor 11.5%, rulaj mediu 95.000 km

În viaţă trebuie să construieşti o casă, să plantezi un pom şi să faci un copil. Şi să îţi cumperi un cabrio. Dacă este un TT , atunci e perfect. Germanii garantează în privinţa fiabilităţii lui. 

3. Mazda 2 – rată a defecţiunilor 12.4%, rulaj mediu 80.000 km

Mazda2 este o buburuză capabilă să-ţi redea plăcerea de a conduce la un nivel mai greu de egalat de către ceilalţi concurenţi. Până acum, sportivitatea venea la pachet cu câteva minusuri care speriau unii dintre clienţi: o ţinută de drum mai dură, zgomot destul de mare şi un interior destul de spartan. Aceste nu mai sunt valabile pentru Mazda, chiar şi pentru modelele de acum 8 ani. 

4. Mercedes-Benz SLK – rată a defecţiunilor 12.8%, rulaj mediu 76.000 km

Dacă există un producător care ştie mai bine ca oricine că prezenţa face mai bine de jumătate din impresie, Mercedes-Benz este cu siguranţă acela. SLK este dovada un design exterior îţi dă o anumită prestanţă greu de trecut cu privirea.

5. Toyota Auris – rată a defecţiunilor 12.9%, rulaj mediu 95.000 km

Toyota Auris că este o maşină compactă cu foarte multe atuuri (înseosebi ţinând de consum), dar şi cu nişte minusuri (cel mai evident ţinând de calitatea doar corectă a materialelor interiorului). 

6. Volkswagen Golf Plus, rată a defecţinilor 13.0%, rulaj mediu 100.000 km

Este fratele mai puţin cunoscut al bestsellerului Golf. Pe lângă fiabilitate, dispune de mai mult spaţiu la interior. Patru oameni pot călători mai mult decât confortabil, iar cei din spate au la dispoziţie înclusiv măsuţe ce se pot rabata din spătarul scaunului. Pentru o familie tânără, un Golf Plus este o alegere excelentă. 

7. Toyota Corolla Verso – rată a defecţiunilor 13.2%, rulaj mediu 120.000 km

După breakuri şi SUV-uri, cele mai căutate maşini în Europa de Vest sunt monovolumele. Oferă un spaţiu interior foarte bun, sunt relativ compacte indiferent de clasa din care fac parte şi au un portbagaj suficient de mare pentru o vacanţă în “familie”.

8. Toyota Yaris – rată a defecţiunilor 14.5%, rulaj mediu 89.000 km

Yaris este un succes pentru Toyota. Impresionant este faptul că aproximativ 80% din modelele comercializate în Europa încă se află în circulaţie. Prima generaţie Yaris a fost lansată în 1999 şi a venit cu unele premiere pentru segmentul B. A fost oferit opţional un sistem de navigaţie prin satelit, de asemenea în premieră un sistem start/ stop.

9. Mercedes-Benz C – rată a defecţiunilor 14.7%, rulaj mediu de 112.000 km

10. Mini – rată a defecţiunilor 14.9%, rulaj mediu 92.000 km

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide