Uber se aliază cu Renault – Nissan pentru a spori adoptarea vehiculelor electrice

Autor: Marius Vișan 09 sept. 2020 Știri auto

Renault și Nissan au semnat o înțelegere cu Uber pentru electrificarea călătoriilor clienților săi în Europa. Companiile vor explora o colaborare  pentru a oferi șoferilor parteneri din aplicația Uber vehicule electrice la prețuri accesibile pe piețele europene, în special în Regatul Unit, Franța, Olanda și Portugalia.

Acțiunea vine ca urmare a unui proiect între Nissan și Uber din Marea Britanie

Memorandumul între companii a fost comunicat astăzi, 8 septembrie, ca parte a anunțului Uber de a deveni o platformă de mobilitate cu emisii zero. Până în 2025, 50% din kilometrii parcurși pe platforma Uber în total, în șapte capitale europene (Amsterdam, Berlin, Bruxelles, Lisabona, Londra, Madrid și Paris), vor fi în vehicule electrice.

Acest lucru va însemna că utilizatorii vor putea selecta un vehicul cu emisii zero în orașe care reprezintă 80% din afacerile europene Uber până la sfârșitul anului 2021.

Conform Memorandumului de Înțelegere, companiile vor explora acum modul în care colaborarea poate accelera adoptarea vehiculelor electrice și a ecosistemului electric în orașele europene, inclusiv eforturile de:

– a oferi șoferilor parteneri din aplicația Uber acces la vehiculele electrice Renault și Nissan: Renault ZOE și Nissan LEAF și la viitoarele modele electrice ale ambelor mărci.

– a extinde proiectul pilot din Anglia si în Franța până la sfârșitul anului 2020, în vederea aplicării ulterioare a programului și în Olanda, Portugalia și în alte piețe.

– a lansa planuri comune de marketing și educație pentru a promova ofertele și beneficiile vehiculelor electrice pentru șoferii parteneri Uber și de a oferi teste pentru a le permite să conducă si să cunoască mașinile.

„Oamenii adoră experiența de condus electrică”

„Din cei 10 ani de experiență cu Nissan LEAF, știm că oamenii adoră experiența de condus electrică și că realizarea acestei schimbări de comportament îi poate ajuta pe șoferi să economisească bani și să susțină ambițiile marilor noastre orașe de a avea aer curat”, a declarat Jordi Vila, Divisional Vice President for Sales and Marketing – Nissan Europe.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: ProMotor


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide