Acestea sunt soluţiile VW pentru maşinile din Dieselgate: transformatorul de flux & actualizare software

Autor: Vlad MIRONESCU 26 nov. 2015 Știri auto
Acestea sunt soluţiile VW pentru maşinile din Dieselgate: transformatorul de flux & actualizare software

Volkswagen anunţă că au fost stabilite măsurile de remediere pentru majoritatea autovehiculelor afectate de scandalul Dieselgate, iar acestea au fost prezentat Autorităţii Naţionale Germane pentru Transport.

Citeşte şi Cum a reuşit un preot să aibă acest număr imposibil la maşină

Citeşte şi Ce maşină conduce Simona Halep – GALERIE FOTO

Citeşte şi TEST DRIVE: În lupta din clasa medie, Renault are un Talisman norocos – VIDEO + GALERIE FOTO

Citeşte şi Dacia a lansat cutia automată Easy-R

Potrivit unui comunicat al VW, în cazul motorului 1,6 litri TDI , un „transformator de flux” va fi montat direct înaintea senzorului de debit de aer. Acesta constă într-o plasă care temperează curenţii turbionari ai fluxului de aer din faţa senzorului de debit de aer, optimizând astfel decisiv acurateţea măsurătorilor senzorului de debit de aer. Senzorul de debit de aer determină debitul instantaneu de aer, care este un parametru foarte important pentru managementul motorului, în vederea obţinerii unui proces optim de ardere. Adiţional, la acest motor va fi efectuată o actualizare de soft. Este de aşteptat ca timpul necesar pentru implementarea măsurilor tehnice să fie de mai puţin de o oră.

La motoarele de 2,0 litri va fi actualizat softul. Timpul alocat exclusiv manoperei va fi de circa o jumătate de oră.

Citeşte şi Ce maşini poţi cumpăra în România cu 7000 de euro. GALERIE FOTO

Citeşte şi GALERIE FOTO Ştiai de Rodica, GAL sau M.R.? Astea sunt doar câteva dintre maşinile româneşti necunoscute

Soluţia tehnică finală pentru motorul diesel de 1,2 litri va fi anunţată la finele acestei luni, dar VW spune că va consta probabil într-o actualizare de soft.

Va fi afectat motorul? 

VW anunţă că obiectivul este reducerea emisiilor fără vreun efect negativ asupra puterii motorului, consumului de combustibil şi performanţelor, însă abia după măsurătorile făcute asupra tuturor variantelor poate fi confirmată atingerea acestui obiectiv.

Cităm din comunicatul VW: La dezvoltarea măsurilor tehnice, obiectivul constă în continuare în atingerea limitelor emisiilor aplicabile, în fiecare caz în parte, fără vreun efect negativ asupra puterii motorului, consumului de combustibil şi performanţelor. Având însă în vedere că mai întâi trebuie făcute măsurători pentru toate variantele de modele, atingerea acestor obiective nu poate fi confirmată definitiv.

Citeşte şi GALERIE FOTO. Ce „monştri” militari se produc în România

Află Ce riscă şoferii care nu au CAUCIUCURI DE IARNĂ şi cum procedezi în caz de amendă

Când începe rechemarea şi cât durează

Rechemarea se va extinde pe parcursul întregului an 2016 şi va începe în luna ianuarie. De asemenea, Volkswagen va contacta fiecare client.
Grupul Volkswagen va rechema în total aproximativ 8,5 milioane de autovehicule în Europa (pieţele EU28), în această cifră fiind incluse circa 2,4 milioane de autovehicule din Germania, conform Autorităţii Naţionale Germane pentru Transport.

Cum vor fi marcate maşinile remediate

Cei care vor cumpăra pe viitor o maşină rulată din grupul VW vor putea verifica dacă au fost efectuate deja măsurile de remediere prin căutarea unei etichete specifice, care va fi aplicată în locul destinat roţii de rezervă. Totodată, această informaţie va putea fi obţinută din istoricul electronic al autovehiculului. Măsurile de remediere vor fi de asemenea introduse manual în planul de service.

Citeşte şi The Rock a primit o maşină de 5 milioane de dolari, însă nu o poate folosi FOTO

Citeşte şi GALERIE FOTO Ce maşini poţi cumpăra în România cu 6000 de euro

Citeşte şi Cauciucuri de iarnă 2015. Cele mai bune mărci şi preţurile la care le poţi găsi în România

Citeşte şi TEST DRIVE: În lupta din clasa medie, Renault are un Talisman norocos – VIDEO + GALERIE FOTO

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide