DS 5 primeşte un facelift şi renunţă la numele de Citroën

Nava spaţială de dimensiuni medii Citroën DS5 renunţă la numele mărcii auto franceze în favoarea noului brand premium francez DS. Totodată, modelul care arată ca şi cum ar fi venit de pe planeta Krypton a primit un facelift. Avem detalii mai jos.

DS 5 primeşte un facelift şi renunţă la numele de Citroën DS 5 primeşte un facelift şi renunţă la numele de Citroën

Citroën DS5 nu mai există oficial, iar în locul său a apărut modelul care se numeşte acum simplu DS 5. Cu alte cuvinte, hatchbackul francez de dimensiuni medii a intrat sub aripa brandului premium DS, iar odată cu această schimbare a primit şi un facelift subtil.

Cam aşa stau lucrurile acum

Cele mai vizibile modificări sunt în partea din faţă, unde nava spaţială pe roţi a primit o nouă grilă a radiatorului, pentru a fi în concordanţă cu celelalte modele din gama premium DS, dar şi un set de faruri noi care pot fi echipate cu lumini LED şi Xenon.

În interior, sistemul multimedia a fost revizuit şi are parte acum de un ecran tactil, precum şi de tehnologia MirrorLink, care permite afişarea informaţiilor de pe smartphone pe ecranul maşinii. Adoptarea unui touchscreen le-a permis designerilor să elimine nu mai puţin de 12 butoane de pe consola centrală, astfel că bordul arată acum mai aerisit.

ENGAGE!

Faceliftul aduce şi o aplicaţie dedicată telefoanelor inteligente, dar şi posibilitatea de a urmări locul în care se află maşina în timp real, în cazul unui furt.

Gama de motorizări a fost şi ea reîmprospătată, clienţii putând alege dintre şase propulsoare care respectă norma Euro 6.

DS 5 facelift va fi prezentat la Salonul Auto Geneva 2015 şi va ajunge la dealeri în luna iunie.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.