Nissan Murano facelift 2010

Nissan Murano primeşte un facelift, care îl face de departe cel mai “fioros” crossover de pe piaţă, dar în acelaşi timp oferă ceea ce îi lipsea cel mai mult lui Murano, motorizarea dCi competentă.

Nissan Murano facelift 2010 Nissan Murano facelift 2010

Primul crossover adevărat al Nissan a suferit modificări foarte interesante de-a lungul timpului. Un lucru de apreciat la evoluţia lui Murano este că japonezii nu au aplicat principiul JND (adică schimbări la limita observabilului) şi de fiecare dată au acţionat cu încredere. Să luăm cazul acestui facelift, care deşi nu este revoluţionar, este foarte radical prin spoiler-ul agresiv, care i-ar putea garanta lui Murano rolul principal în "Tăcerea Mieilor".

Pe lângă schimbarea estetică care nu va trece sigur neobservată pe stradă, acest facelfit înseamnă şi un motor nou dCi de 2.5 litri, ce dezvoltă 190 CP şi un cuplu de 450 Nm, gata de a fi servit de la 2.000 rpm. Acest motor vine cuplat cu transmisia automată cu 6 trepte, echipată cu sistemul Adaptive Shift Control, care contribuie la un consum mediu mai bun. Astfel mixtul anunţat este de 6,7 litri la 100 km, iar emisiile de dioxid de carbon se cifrează la 210 g/km.

Nissan Murano facelift

Un alt avantaj al lui Murano este că nu prea face rabat la dotări şi vine echipat complet, de la jante de 20 inch, hayon electric, camere laterale şi posterioare, sistem de navigaţie cu ecran tactil de 7 inch, hard disk de 9,3 Gb pentru muzică şi un sistem audio cu 11 incinte BOSE. Pentru a ne putea bucura de atmosfera de concert din interior, deşi are sub capotă un Diesel, Murano este mai silenţios, datorită materialelor fonoabsorbante adiţionale folosite.

Comenzile pentru acest model au început să fie preluate de pe acum, iar livrările se vor materializa începând din Septembrie, după lansarea oficială de la Salonul Auto Paris 2010. Preţul anunţat va fi în jur de 45.000 euro, ceea ce nu este foarte mult pentru un automobil complet echipat.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.