Noul Cadillac CT6: rivalul american al limuzinelor europene, prezentat la New York

Americanii de la Cadillac revin pe scena limuzinelor premium cu noul CT6, prezentat în premieră mondială la Salonul Auto New York 2015. Nu o să le fie uşor, însă – cel puţin la prima vedere – lucrurile arată cât se poate de bine.

Noul Cadillac CT6: rivalul american al limuzinelor europene, prezentat la New York Noul Cadillac CT6: rivalul american al limuzinelor europene, prezentat la New York

Cadillac CT6 marchează revenirea mărcii americane în segmentul limuzinelor premium, un teritoriu ocupat de nume ca Mercedes-Benz S-Class, BMW Seria 7 şi Audi A8.

Prezentat în premieră mondială la Salonul Auto New York 2015, noul Cadillac CT6 are la bază platforma Omega care foloseşte foarte mult aluminiu, astfel că greutatea maşinii este de doar 1,67 tone – adică mai puţin decât un BMW Seria 5, în vreme ce dimensiunile sunt asemănătoare cu ale unui Seria 7 cu ampatament normal.

Există trei motoare disponibile, toate pe benzină, începând cu micul propulsor de 2,0 litri care dezvoltă 265 CP, continuând cu un V6 de 3,6 litri care produce 335 CP şi terminând cu un V6 twin-turbo de 3,0 litri care dezvoltă 400 CP.

Indiferent de motorizare, noul CT6 va fi disponibil doar cu o cutie de viteze automată cu opt trepte, iar tracţiunea va fi asigurată fie de puntea spate, fie de toate roţile, în funcţie de sistemul disponibil.

În interior, americanii spun că au folosit cele mai bune materiale, iar asta se vede. Totodată, se anunţă o adevărată petrecere tehnologică pentru şofer şi pasageri, cu un sistem audio Bose care foloseşte nu mai puţin de 34 de difuzoare, un sistem multimedia cu ecran tactil de 10,2 inci, două sisteme de încălzire separate (unul pentru cei din faţă şi unul pentru cei din spate, cu reglaje individuale pentru fiecare loc), scaune cu masaj, două ecrane de zece inci pentru pasagerii din spate şi, nu în ultimul rând, încărcător wireless pentru telefon şi conectivitate 4G cu hotspot wireless integrat.

Noul Cadillac CT6 va intra în producţie la sfârşitul lui 2015 la fabrica Detroit-Hamtramck din Statele Unite, urmând să fie pus în vânzare în America de Nord, Europa, Coreea de Sud, Japonia, Israel şi Orientul Mijlociu. În ceea ce priveşte China, limuzina americană va fi asamblată la o fabrică nouă din statul asiatic începând cu 2016.

VIDEO:

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.