Noul Volkswagen Phaeton facelift a aparut. Poze si informatii

Premiera  Noul Volkswagen Phaeton facelift a aparut. Poze si informatii

VW Phaeton mai primeşte o şansă şi preia mimica fraţilor mai mici în încercare de a resuscita vânzările destul de modeste de până acum.

VW Phaeton este una dintre cele mai longevive limuzine de pe piaţă, fiind lansat tocmai în 2002. Somptuoasa limuzină nu a avut tocmai un succes , dar cu excepţia unor modificări în 2007, a rămas aceeaşi ca la origini. Până acum, când în procesul de impunere a noii imagini de marcă, mai primeşte o schimbare la faţă. Chiar dacă putem spune că e încă un VW cu faţă de Golf schimbarea la faţă aduce un plus de eleganţă, dar, cu siguranţă, nu va întoarce sorţii în favoarea Phaeton-ului fiind mai degrabă o aducere la zi cu ultimele curente în materie. Astfel Phaeton facelift primeşte noi faruri Bi-Xenon şi poziţii cu LED-uri pe faţă şi stopuri cu aceeaşi tehnologie pe spate.

VW Phaeton spate

Interiorul rămâne acelaşi loc elegant, dar ceva mai high-tech prin integrarea unui nou sistem de navigaţie, care poate prelua chiar hărţile de pe Google şi care poate fi accesate prin intermediul touch screen-ului. Volanul este restilizat şi noi finisaje pot fi comandate pentru a deservi gusturile cât mai exigente ale posesorilor. În plus noul Phaeton poate fi comandat atât cu o banchetă cu 3 locuri, dar acum şi cu două fotolii individuale care sporesc confortul pasagerilor din spate.

Pentru că vorbeam de tehnologii noua limuzină beneficiază de două dotări noi, cum ar fi Dynamic Light Assist . Acesta, prin intermediul unei camere plasate pe parbriz, identifică vehiculele care vin de pe contrasens şi reglează nivelul de lumină pentru a a nu incomoda ceilalţi participanţi la trafic. În plus prin intermediul unui modul suplimentar camera video poate recunoaşte şi semnele de circulaţie avertizându-l pe şofer asupra reglementărilor rutiere şi a manevrelor pe care nu trebuie să le facă pe o anumită secţiune de drum.

VW Phaeton interior

Motorul standard de pe Phaeton rămâne V6-le de 206 kW / 280 CP, introdus în 2009. Alternativele superioare pe benzină ale acestui V6 FSI sunt V8 şi W12, care livrează 246 kW / 335 CP, 331 kW / 450 CP respectiv. Oferta diesel este reprezentată de economicul V6 TDI. Acest motor, preferat în majoritate de clienţii de Phaeton până acum, livrează 176 kW / 240 CP şiaccelerează de la 0 la 100 km/h în 8.6 secunde. Cu toate că Phaeton este o limuzină corpolentă cu o lungime de 5,06 metri (sau 5,18 metri în versiunea long) consumul mediu a fost redus la 8.5 litri la 100 km (iar emisiile înseamnă 224 g/km CO2).

Acest nou model a fost oficial expus la Salonul Auto China desfăşurat la Beijing, de pe 27 Aprilie. Nu întâmplător VW a ales această expoziţie pentru a ne arăta noul Phaeton, ci din cauză că această ţară reprezintă o piaţă foarte profitabilă pentru limuzine şi modele alungite.

VW Phaeton - locuri spate

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.