Primele imagini cu noul Chrysler 200. UPDATE

Cu doar câteva zile înainte de debutul Salonului Auto Detroit 2014, pe internet au apărut primele imagini cu noul Chrysler 200, un model care ar putea să vină în Europa sub sigla Lancia.

Primele imagini cu noul Chrysler 200. UPDATE Primele imagini cu noul Chrysler 200. UPDATE

Noul Chrysler 200 a fost dezvăluit într-un set de imagini „scăpate” pe internet înainte de debutul oficial de la Salonul Auto Detroit 2014, imagini care au fost publicate pe site-ul MotorWard.

Potrivit sursei citate, noul 200 va fi disponibil în două variante – normală şi sport, în vreme ce oferta de motoare va include două propulsoare pe benzină – unul de 2,4 litri care produce 184 CP şi un V6 de 3,6 litri care dezvoltă 295 CP.

În interior, lucrurile arată bine pentru o berlină de clasă medie destinată pieţei din Statele Unite ale Americii. Rămâne, însă, de văzut dacă acest nou Chrysler 200 va fi vândut şi pe Bătrânul Continent sub sigla Lancia, aşa cum se întâmplă acum cu modelul Chrysler 300.

Update Salonul Auto Detroit 2014:

Chrysler a lansat în premieră mondială noul 200 la NAIAS 2014. Fratele mai mic al lui Chrysler 300 (Lancia Thema în Europa) are la bază o platformă de Afla Romeo, acceaşi care stă la fundaţia modelelor Dodge Dart şi Jeep Cherokee, şi se laudă cu un spaţiu interior ceva mai mare decât al modelului pe care îl înlocuieşte.

Clienţii primesc un ecran tactil de 5 inci pe consola centrală (sau, opţional, de 8,4 inci), precum şi un al doilea ecran poziţionat între cele două cadrane ale panoului de bord (5 inci standard, 7 inci opţional).

Aşa cum am scris şi înainte de lansarea oficială, oferta de propulsoare pentru noul Chrysler 200 cuprinde două unităţi pe benzină: un 2,4 litri cu 184 CP şi un V6 Pentastar de 3,6 litri cu 295 CP.

În echipare standard, noul 200 primeşte o cutie de viteze automată cu nouă trepte şi tracţiune pe faţă, în vreme ce lista de opţionale oferă posibilitatea optării pentru un sistem de tracţiune integrală care poate trimite până la 60% din putere către puntea din spate.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.