Roma, cel mai nou coupe Ferrari, este găzduit zilele acestea în showroomul din Romania

Autor: Marius Vișan 27 iul. 2020 MASINI NOI

Cel mai recent coupe de la Maranello – Ferrari Roma- este găzduit zilele acestea în showroomul Forza Rossa, dealerul oficial Ferrari în România.

Modelul este gândit ca un coupe cu utilizare zilnică abordând un nou segment de piața, reprezentat de persoanele care până acum au fost reticente în a-și achiziționa un autovehicul Ferrari, fie din considerente financiare, fie dintr-o reticență față de ultrasportivitatea mașinilor.

Motor V8 de 3,9 litri care produce 620 CP

Modelul vinde cu un motor V8 cu o capacitate cilindrică de 3,9 litri care produce 620 CP, unitate votată motorul anului timp de patru ani la rand. Noua cutie de viteze cu 8 trepte este mai compactă și cu 6 kg mai ușoară decât predecesoarea sa cu 7 trepte. Pe lângă reducerea consumului și a emisiilor de combustibil, schimburile sunt mai rapide și mai ușoare

Caroseria și șasiul au fost reproiectate pentru a incorpora cele mai noi tehnologii de reducere a greutății și de producție. 70% din componentele sale sunt complet noi.

Ferrari Roma face 0-100 în 3,4 secunde

Motorizarea V8 turbo de 3,9 litri dezvoltă 620 CP și un cuplu maxim de 760 Nm. În ceea ce privește performanțele, Ferrari Roma accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,4 secunde și de la 0 la 200 km/h în 9,3 secunde. Viteza maximă atinsă este de 320 km/h.

Pentru a garanta performanțele aerodinamice Ferrari Roma are un spoiler posterior mobil care păstrează eleganța mașinii atunci când este retras și garantează forța esențiala pentru performanță. Spoilerul poate sta în trei poziții diferite, iar atunci când este deplasat la înălțimea sa maximă, acesta creează un unghi de 135 de grade cu suprafața lunetei, generând astfel aproximativ 95 kg de forță la sol la 250 km/h.

Intră în Galeria Foto

Răcirea motorului este garantata de suprafețe perforate local numai acolo unde este strict necesar, creând o nouă interpretare a conceptului de grilă. Cele două faruri LED sunt traversate de o banda de lumina orizontală care adaugă un plus de sportivitate look-ului.

Un habitaclu ca două celule separate

Ideea interiorului a fost de a crea două celule separate, una pentru șofer și pasager, într-o evoluție a conceptului Dual Cockpit introdus pe alte mașini din gama. Noul volan al gamei Ferrari proiectat folosind filosofia „Ochii pe drum, mâinile pe volan”. Instrumentarul de bord este complet digital, zona fiind complet neagră atunci când mașina nu funcționează, oferind interiorului un aspect foarte minimalist.

Roma, cel mai elegant și digitalizat Ferrari

Noul volan introduce o serie de controale multi-touch care permit șoferului să controleze funcție a mașinii fără să-și ia mâinile de pe volan. Controalele tradiționale includ celebrul „manettino” cu 5 poziții, faruri, ștergătoare de parbriz și indicatoare.

Noile controale haptice includ un touchpad care permite șoferului sa navigheze pe ecranele display-ului centra. Noul afișaj central 8,4 inci este intuitiv și ușor de utilizat.

Ecran tactil pentru pasagerul din dreapta

Pasagerul din dreapta are la dispoziție un ecranul tactil optional de 8,8 inci care poate fi folosit pentru a interacționa cu sistemul de bord selectând muzica, vizualizând informații legate de navigație și controlând.

Ferrari Roma intra pe piață la un preț standard de 165.000 Euro + Tva.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: ProMotor


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide