Acum şi coupe: Brabus Bullit 800, bazat pe Mercedes-Benz C-Class

Autor: Oraan Mărculescu acum 8 ani Tuning auto

Sună foarte bine, mai ales pentru cei care apreciază puterea cât mai mare. Iar noul Brabus Bullit Coupe 800 are cu ce se lăuda, deoarece sub capotă are montat vânjosul motor V12, cu tehnologie bi-turbo, cu o putere maximă de 800 CP/5.500 rpm şi un cuplu maxim de 1.420 Nm.

Brabus V12 Coupe 800 are un V12 bi-turbo de 800 CP si 1.420 Nm

Nu e prima oară când auzim de un Mercedes-Benz cu indicativ Bullit – prima oară a fost vorba de sedanul C-Class, pe care tunerul german a montat acest V12 încă de acum 4 ani, dar atunci motorul dezvolta „doar” 720 CP. Acum, la Salonul Auto Geneva 2012, vom vedea acelaşi tratament aplicat lui Mercedes-Benz C-Class Coupe, cu un surplus de 80 CP.

Brabus Bullit Coupe 800 anunţă performanţe extreme: 0-100 km/h în doar 3,7 secunde, 0-200 km/h în 9,8 secunde, dar şi un demaraj 0-300 km/h în 23,8 secunde. Viteza maximă a coupeului se cifrează la 370 km/h, aşa că Brabus Bullit Coupe 800 este drogul necesar oricărui vitezoman care vrea să zboare pe Autobahn.

Brabus Bullit Coupe 800 atinge 100 km/h in doar 3,7 secunde, iar viteza maxima e de 370 km/h

Brabus Bullit Coupe 800 este dezvoltat pe baza versiunii de serie de top Mercedes-Benz C 63 AMG Coupe, motorul V8 de 6,3 litri fiind înlocuit cu deja celebrul V12 bi-turbo de pe Brabus EV12. Este vorba despre V12-le de sub capota lui Mercedes-Benz S600, dar a cărui cilindree a fost crescută de la 5,5 la 6,3 litri, iar componentele au fos reproiectate.

Transmisia la roţile din spate este realizată printr-o cutie de viteze automată cu 7 trepte, având padele pe volan, iar puntea spate beneficiază de un diferenţial cu alunecare limitată special proiectat. Pachetul de sisteme electronice este complet, incluzând ABS, ASR şi ESP, toate cu setări specifice pentru controlul puterii motorului V12.

Brabus Bullit Coupe 800 beneficiaza de un pachet aerodinamic complex

Evident, Brabus Bullit Coupe 800 beneficiază de un pachet aerodinamic complex, de la spoilerele modificate până la eleronul de pe capota portbagajului şi jantele de 20 inch, încălţate cu pneurie de înaltă performanţă. Suspensiile sunt furnizate de Bilstein, iar sistemul de frânare Brabus beneficiază de discuri ventilate high-performance, cu etrieri cu 12 pistonaşe în faţă.

Interiorul maşinii este garnisit cu piele neagră cu cusătură roşie, tapiţerie Alcantara pe bord şi inserţii din fibră de carbon, dar şi cu inscripţii speciale „Bullit 800”. Locurile din spate nu au fost suprimate, aşa încât Brabus Bullit Coupe 800 poate fi utilizat şi pentru transportul a încă 3 pasageri şi a bagajelor acestora.

Pretul lui Brabus Bullit Coupe 800 il vom afla la Geneva 2012

Însă, cel mai probabil, cine va cumpăra noul bolid va prefera să fie singur în maşină. Câţi bani va costa noul Brabus Bullit Coupe 800, vom afla doar la Geneva 2012, însă aşteptaţi-vă la o sumă de câteva sute mii de euro.



Comentarii
Inchide