Brabus prepară supercarul Mercedes SLS

Chiar eram curioşi cum va arăta supercarul Mercedes SLS preparat de Brabus. Iar rezultatul nu dezamăgeşte - cel puţin vizual.

Brabus prepară supercarul Mercedes SLS Brabus prepară supercarul Mercedes SLS

Nici o maşină Mercedes nu "scapă" de tunerul de casă Brabus. Cu atât mai mult maşinile sportive din naştere, cum este cazul lui Mercedes SLS.

Brabus a conceput un pachet estetic decent pentru Mercedes SLS AMG

Prin urmare, avem de a face cu un SLS ceva mai agresiv, detaliile nefiind evidente decât pentru cunoscători. Brabus a pregătit un kit exterior decent, componentele fiind, bineînţeles, realizate din fibră de carbon. În funcţie de preferinţa clientului, accesoriile aerodinamice pot fi vopsite în culoarea caroseriei (adică negru) sau într-o nuanţă argintie, pentru un contrast high-tech.

Spoilerul frontal a fost redesenat, înglobând un splitter, iar fantele de sub faruri beneficiază acum de nişte prize masive din fibră de carbon, SLS arătând mai musculos din faţă. Deja celebrele fante laterale, de pe aripi, sunt şi ele modificate prin intermediul unor elemente din fibră de carbon, eleganţa fiind înlocuită acum de agresivitate.

Brabus SLS AMG are un spoiler frontal mai agresiv, cu fante din fibra de carbon

În spate, peisajul se schimbă destul de mult datorită spoilerului diferit, care acum are şi un difuzor generos, în timp ce perechea de evacuări trapezoidale a fost înlocuită cu două perechi de ieşiri rotunde, astfel încât nu care cumva maşina să fie confundată cu vreun ecologic SLS AMG E-Cell... În plus, capota portbagajului este garnisită cu un eleron decent, care nu denaturează forma elegantă a spatelui.

Pentru ca tacâmul vizual să fie complet, Brabus a optat pentru un set de jante sport, de 20 inch în faţă, respectiv 21 inch în spate, încălţate cu pneuri de mare performanţă (275/30 ZR 20 în faţă, respectiv 295/25 ZR 21 în spate).

In spate, Brabus SLS AMG are un difuzor generos si doua perechi de evacuari

Deşi e greu de observat, garda la sol a maşinii poate fi coborâtă suplimentar cu 40 mm, sistemul de suspensii ajustabile având setări diferite faţă de cele de fabrică - de exemplu, nivelul de confort este mai bun sau, dimpotrivă, rigiditatea suspensiei poate fi mult mai mare, în funcţie de preferinţele clientului.

Deocamdată, sistemul de frânare nu a suferit nici un upgrade, deoarece motorul rămâne şi el la aceleaşi cote. Totuşi, celor 563 CP pe care îi dezvoltă V8-ul AMG li se adaugă încă 10 CP datorită adoptării unei noi evacuări, din titaniu. Aceasta este cu 12 kg mai uşoară decât cea standard, în plus fiind dotată cu un bypass pneumatic, acesta fiind controlat de la bord pentru un sound cât mai sportiv.

Interiorul maşinii merge pe aceeaşi idee, de "all in black", dar tapiţeria din piele beneficiază şi de cusături foarte vizibile roşii, ceea ce oferă habitaclului nu doar un contrast reuşit, ci şi o atmosferă mai sportivă. În oferta Brabus mai putem găsi un nou volan, pedalier din aluminiu anodizat sau plăcuţe din inox cu logo-ul Brabus iluminat.

Interiorul lui Brabus SLS AMG este imbracat cu piele neagra, avand cusatura rosie

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.