Ferrari California by Novitec

Ferrari California trebuie să meargă mai repede, şi-au spus cei de la Novitec. Şi i-au montat un compresor mecanic.

Ferrari California by Novitec Ferrari California by Novitec

Difuzor modificatV8-ul de 4,3 litri de pe Ferrari California dezvoltă acum 606 CP, cu 166 CP mai mult decât varianta de bază, şi asta cu o presiune de supraalimentare de doar 0.4 bar. Acceleraţia de la 0 la 96 km/h se face în 3,8 secunde, în timp ce viteza maximă ajunge la 325 km/h. Cuplu a crescut mai puţin, de la 485 la 603 Nm.

S-a ajuns la asemenea performanţe prin implementarea, pe lângă noul compresor mecanic, a unor noi componente precum intercoolerul cu apă, injectoare mai mari, o admisie unică şi o evacuare a cărei tonalitate poate fi modificată după placul şoferului la apăsarea unui simplu buton.

În ceea ce priveşte esteticul, vorbim de accesorii aproape nelimitate de fibră de carbon, spoilere noi şi un difuzor spate modificat. Opţional se poate comanda şi o suspensie ce coboară garda la sol cu 35 de mm, care însă poate fi refăcută la apăsarea unui buton. Când se trece de 80 de km/h sau se apasă din nou acelaşi buton, Ferrari-ul California modificat de Novitec îşi reia poziţia de maşină de curse. Iar în final să nu uităm nici de jantele de 21 sau 22 de inch echipate cu pneuri Pirelli.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.