TETSU GTR by ASI

Cum altfel să numeşti un model care arată precum în poza alăturată? Ce mai contează că are 800 CP?

TETSU GTR by ASI TETSU GTR by ASI

Spatele este pe masuraContinental GT, dar şi Bentley în general sunt simboluri ale regalităţii britanice, dovezi tehnologice de stil şi eleganţă. Sau cel puţin au fost până când cei de la ASI au hotărât să-şi bage nasul pentru a crea un model pentru SEMA 2008. Au montat jante de 22 de inch, LED-uri şi au mărit lăţimea maşinii. Iar pentru design au apelat la Tetsuei Nakamura, despre care se spune că s-a ocupat de hoteluri de lux.

Asta înseamnă că nu am avea voie să-i comentăm opera, una cu floricele şi culori ţipătoare asortate cu un Bentley, nu? La capitolul tehnic s-a apelat la cel mai vechi truc pentru mărirea puterii: chip-tuningul. Împreună cu un sistem de evacuare mai eficient şi o răcire pe măsură s-a ajuns la o putere maximă de 800 CP. Suficientă cât să propulseze modelul atât de rapid încât să nu ai timp să-i admiri frumuseţea.


Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.