Volvo EX30, fratele mai mic al lui EX90. Este destinat șoferilor tineri

Autor: Andreea Ditcov acum 2 luni MASINI NOI
Volvo EX30, fratele mai mic al lui EX90. Este destinat șoferilor tineri

Volvo își va extinde linia EX de crossovere electrice cu modelul EX30, un EX90 la dimensiuni mai mici care vizează creșterea vânzărilor globale peste pragul de 1,2 milioane de unități. Marca suedeză va construi EX30 în China pentru a mări rata de profit. În urmă cu o lună, Volvo și-a lansat flagship-ul electric EX90, deschizând un nou capitol în portofoliul companiei. La acea vreme, CEO-ul Volvo, Jim Rowan, și-a încheiat prezentarea cu prezentarea subtilă a conturului mașinii EX30 pe fundal.

Acel moment a dat startul speculațiilor, iar artiștii digitali s-au ocupat să descopere cum ar putea arăta viitorul crossover. Cei de la AutoYa au venit chiar și cu numele EX60 și aproape au reușit. Zvonurile erau adevărat și un crossover EX mai mic este într-adevăr planificat pentru 2023, după cum a confirmat CEO-ul Jim Rowan într-un interviu pentru Automotive News, citat de autoevolution.com. Viitorul crossover electric este setat să devină cel mai bine vândut model din gama Volvo, scutind XC40 de această sarcină. Rowan vede EX30 ca fiind cheia pentru a ajunge la 1,2 milioane de vehicule vândute până în 2025.

Șoferul ideal pentru EX30 este la prima sa mașină, spune Rowan

Jim Rowan a declarat pentru ANE că șoferul obișnuit pentru noua lansare va avea 18 sau 19 ani și își va cumpăra prima mașină la „prețul potrivit plus flexibilitatea, asigurarea și asistența rutieră pe care Care by Volvo le oferă”. Pentru a-l face mai accesibil, EX30 va fi oferit cu un plan de abonament care necesită un angajament minim de cel puțin trei luni. Cel mai înalt nivel al companiei este sigur că oamenii își vor păstra astfel vehiculele mult mai mult timp, scrie motor.es.

Întrebat dacă suedezii sunt interesați să închirieze sau să schimbe bateriile pentru a scădea prețul cerut, CEO-ul a exclus acest lucru din cauza problemelor de siguranță. Deoarece acumulatorul joacă un rol major în caz de accident, Volvo nu vrea să-și asume niciun risc. El a continuat spunând că deconectarea frecventă a bateriilor ar putea fi periculoasă, având în vedere cât de puternice sunt.

Clasicul XC90 rămâne în cataloagele Volvo

La celălalt capăt al gamei, XC90 își păstrează locul în top. Chiar dacă noul EX90 complet electric își asumă rolul unui flagship, Jim Rowan a spus că SUV-ul cu motor cu combustie încă are sens pe anumite piețe în care infrastructura de încărcare nu este încă gata.

În februarie, fostul CEO Volvo Hakan Samuelsson a spus că modelul nu numai că va continua, ci chiar va primi revizuiri cosmetice. Pentru un SUV de lux, XC90 a îmbătrânit cu grație an de an și face concurență vehiculelor noi din același segment.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Andreea Ditcov
Andreea Ditcov
Andreea Ditcov este cel mai nou Redactor al echipei ProMotor.ro. Licențiată în Economie și Relații Internaționale, cu studii finalizate în Marea Britanie, a făcut primii pași în presă în urma unui proiect academic despre defrișările ilegale din Europa. Timp de trei ani a adunat experiență ... citește mai mult

Comentarii
Inchide