Caroseria lui Ford F-150, testată cum se cuvine: cu barosul

Scepticismul pe care l-a creat folosirea aluminiului pentru caroseria lui F-150 a dus la un test simplu şi dur: să dăm cu barosul îl el, să vedem cât de rezistent este.

Caroseria lui Ford F-150, testată cum se cuvine: cu barosul Caroseria lui Ford F-150, testată cum se cuvine: cu barosul

În timp ce majoritatea publicaţiilor auto se bucură de experienţa unui test de anduranţă prin a conduce maşina respectivă multe sute / mii de kilometri şi de a o inspecta în detaliu, cei de la Edmund's fac un pas în faţă. Cu un ciocan în mână chiar. 

În ciuda beneficiilor pe care le promite caroseria din aluminiu a noului Ford F-150 (consum mai mic de combustibil, capacitate de încărcare mai mare, capacitate de tractare mai mare), gurile sceptice preferă... preferă să rămână sceptice, spunând că aluminiul este mai scump de reparat în cazul în care suferă avarii. 

Aşa că Edmund's a făcut cel mai convingător şi brutal test: a dat cu barosul în el. Şi nu oriunde, ci în aripa spate, menţionând că acea parte nu poate fi înlocuită pur şi simplu, ci trebuie lucrat la reparaţia ei. 

OK, prima parte a testului a fost încheiată cu succes. Urmează să vedem în curând şi rezultatul - adică nota de plată de la service.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.