Ce maşină conduce Simona Halep în prima apariţie publică după câştigarea Wimbledon - GALERIE FOTO

Este una din cele mai rezistente şi robuste maşini produse vreodată.

Ce maşină conduce Simona Halep în prima apariţie publică după câştigarea Wimbledon - GALERIE FOTO Ce maşină conduce Simona Halep în prima apariţie publică după câştigarea Wimbledon - GALERIE FOTO

Simona Halep are parte de toată atenţia, după ce a câştigat Wimbledon 2019, aşa că la orice apariţie publică Simona îi face pe oameni să-şi scoată telefoanele şi să o pozeze. Aşa se întâmplă şi când vine vorba de maşina sportivei. 

La prima ei apariţie publică după evenimentul de primire în ţară, Simona Halep a fost văzută la volanul unui Mercedes-Benz G63 AMG. 

Mercedes-Benz AMG G 63 are un motor 4.0L V8 biturbo care produce aproape 580 de CP, acesta fiind conectat la o cutie de viteze automată cu 9 trepte. Preţul de pornire este de aproximativ 148,855 de euro.

Despre Mercedes-Benz Clasa G - Mai puternic decât timpul

Clasa G este modelul de vârf în materie de vehicule off-road de lux. Nu doar că acesta este autoturismul de serie cu cel mai lung palmares de producţie în serie din istoria Mercedes-Benz, dar şi strămoşul tuturor SUV-urilor care poartă steaua Mercedes-Benz – moştenirea fiind totodată motivul pentru care toate modelele off-road ale Mercedes-Benz au litera G inclusă în denumire.

Ce a început în 1972 ca un acord de colaborare între Daimler-Benz AG şi Steyr-Daimler-Puch în oraşul austriac Graz, este astăzi o poveste plină de superlative şi recorduri semnificative. Încă de la primul concept, Clasa G a fost un autoturism unic. Echipa a proiectat un vehicul impresionant din punct de vedere al capabilităţilor off-road, dar în acelaşi timp atrăgător pentru clienţii interesaţi de un vehicul sigur şi complet echipat, potrivit pentru utilizarea în scopuri recreaţionale. Tracţiunea integrală şi diferenţialele 100% blocabile au fost de asemenea parte a caracteristicilor Clasa G încă de la prima versiune, similar şasiului tip scară.

La momentul lansării sale pe piaţă, în primăvara anului 1979, Clasa G a fost disponibil cu 4 motorizări diferite, ce produceau între 72 CP (53 kW) şi 156 CP (115 kW). Clienţii aveau, totodată, opţiunea unei variante de caroserie decapotabilă cu ampatament scurt, cât şi modele cu caroseria tip break, cu ampatament scurt sau lung. În 1989, vehiculele din modelul de serie 463 au marcat începutul unui proces evoluţionar al autoturismului de teren care nu s-a rezumat niciodată doar la actualizarea la standardul tehnologic la nivelul industriei.

Această evoluţie a adus, totodată, o creştere constantă a bazei de împătimiţi şi pasionaţi ai Clasa G, subliniind caracterul de vehicul exclusivist potrivit oricărei utilizări. De asemenea, începând cu 1993, vehiculul a primit o denumire oficială: Clasa G.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.