Fiesta. Gri. Diesel. Face „vruuum” – anunţul care a dat peste cap internetul

Autor: Cristian Agatie 09 oct. 2019 Știri auto

Laura Jones, mecanic, instructor de conducere şi pilot profesionist, a fost rugată de fratele său să-l ajute cu vânzarea maşinii, un Ford Fiesta diesel, în trei portiere. Anunţul postat de aceasta a dat peste cap internetul, devenind unul dintre cele mai vizualizate şi partajate anunţuri de vânzare a unei maşini. Sute de mii de internauti au apreciat şi partajat postarea acesteia, un record absolut.

Laura a redactat anunţul folosind un limbaj „simplu”, tocmai pentru a se feri de idioţii care par să aibă o atracţie pentru ea. Textul anunţului s-a viralizat, iar frumoasa blondă a intrat în atenţia idioţilor din întreaga lume.

„Este un Ford Fiesta din 2009 – nu un Focus, nu un Clio şi sigur nu un covor zburător”, a scris aceasta în anunţ. „Maşina e gri – nu mă întreba ce nuanţă de gri, tot ce ştiu este că este o vopsea specială care-şi schimbă culoarea, pentru că noaptea pare neagră. Este un 1.6 TDCi *un diesel). Nu consumă mult. Nu, asta nu înseamnă că alimentezi cu 5 litri, rămâi în pană după 130 km şi apoi mă suni sa-mi spui că te-am minţit cu consumul de motorină. Maşina are trei uşi. Una pe stânga, una pe dreapta şi un hayon în spate. Oricare poate fi folosită pentru a intra sau ieşi din maşină, dacă vrei să condimentezi un pic lucrurile”. 

Laura încheie anunţul cu un avertisment adresat celor care vin să vadă maşină, o văd că este femeie şi apoi încearcă să obţină o reducere de preţ sub diverse motive închipuite. „Promit că îţi voi consuma 50 de minute din viaţă prefăcându-mă că-ţi fac jocul, doar pentru a mă distra, apoi îţi voi strânge mână şi-ţi voi spune suav să speli putina”.

Anunţul se încheie în acelaşi stil: „Deci, dap. Fiesta. Gri. Diesel. Face „vruuum”. 2.750 de lire”. Stilul Laurei i-a dat pe spate pe internauţi, care au reacţionat  fără menajamente: E clasa întâi. Îmi place la nebunie!” – a scris un utilizator pe Facebook. Alţii au rugat-o să le vândă şi lor maşinile.

Mă rog, asta nu ştim dacă este o idee foarte bună. În ciuda popularităţii anunţului, Laura nu a găsit încă un cumpărător pentru maşina care „face vruuum” a fratelui ei.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult
Pro Motor

Comentarii
Inchide