Noul Renault Captur aduce multe noutăţi. Una dintre ele este motorul plug-in hibrid - GALERIE FOTO

Liderul în segmentul SUV-urilor urbane se reinventează şi îşi consolidează poziţia.

Noul Renault Captur aduce multe noutăţi. Una dintre ele este motorul plug-in hibrid - GALERIE FOTO Noul Renault Captur aduce multe noutăţi. Una dintre ele este motorul plug-in hibrid - GALERIE FOTO

Noul Renault CAPTUR are un design exterior transformat. Noul Captur este mai lung (4,23 m sau +11 cm), propune jante de 18 inch (în funcţie de versiune) şi un ampatamentul mărit (2,63 m sau +2 cm).

Designul său reinventat, luminile LED cu semnătura luminoasă în forma literei C, luminile spate mai subţiri şi inserţiile decorative cromate contribuie la îmbunătăţirea calităţii.

Sub grila largită, bara de protecţie adaugă o caracteristică funcţională sub forma a două deflectoare de aer în faţa arcurilor roţilor. Acestea ajută la limitarea turbulenţelor şi la îmbunătăţirea aerodinamicii, reducând astfel consumul.

Tehnologia 100% LED disponibilă încă de la primul nivel de echipare, farurile noului model păstrează semnătura luminoasă in forma literei C prin care se disting modelele Renault. 

Noul Captur dezvoltă un" Smart Cockpit ", înclinat uşor spre conducător, cu o nouă consolă de bord. Oferind cele mai noi tehnologii şi cele mai mari ecrane din categoria sa, noul SUV de segment B propune o ergonomie modernă pentru o experienţă de conducere imersivă.

Materialele de la interior au crescut în calitate

Învelişul moale al bordului, panourile uşii, conturului consolei centrale, accesoriilor finisate cu meticulozitate şi arhitecturii scaunelor evoluţia modelului se resimte pe fiecare nivel de echipare.

O componentă cheie a "Smart Cockpit-ului", ecranul multimedia de 9,3 inch (de două ori mai mare în comparatie cu versiunea de 7 inchi, măsurat în diagonală) este cel mai mare din segment. Această tabletă portret, uşor curbată, modernizează habitaclul, iar uşoara curbură îmbunătăţeşte lizibilitatea ecranului. Orientat spre şofer, cu noul sistem multimedia Renault EASY LINK, toate serviciile multimedia, navigaţie şi infotainment-ul sunt uşor accesibile, la fel ca şi setările MULTI-SENSE şi parametrii pentru sistemele de asistenţă la conducere.

Panoul de instrumente digital

Ca în cazul lui Clio V, noul Captur se mândreşte cu un ecran digital în zona panoului de bord. Acest ecran color măsoară între 7 şi 10,2 inch şi oferă o metodă foarte intuitivă de personalizare a experienţei la condus. Versiunea de 10,2 inch include sistemul de navigaţie GPS afişat pe ecran. Cu cele două ecrane de 9,3 şi 10,2 inch, Noul Captur are unul dintre cele mai mari ecrane de afişare din categoria sa.

Noul Captur propune o gamă mai largă de motoare pe benzină şi diesel, împreună cu o cutie de viteze manuală cu 5 sau 6 trepte sau cu o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj cu 7 trepte, aceste motoare oferă o gamă de putere mai mare: de la 100 la 155 CP pentru benzină şi de la 95 la 115 CP pentru diesel. 

Gama completă de motoare Captur va fi îmbunătăţită începând cu anul 2020 cu un motor plug-in hibrid numit E-TECH plug-in

TCe 100, un motor entry-level versatil. Cu 100 CP şi un cuplu de 160 Nm, acest motor de nouă generaţie transformă Noul Captur într-un SUV versatil, confortabil atât în oraş, cât şi pe autostradă. Acesta asigură o plăcere optimă de conducere, datorită unui supliment de 10 CP şi 20 Nm - disponibil chiar şi la viteze reduse - în comparaţie cu TCe 90 pe care îl înlocuieşte.

 

Combinat cu o cutie de viteze manuală cu 5 trepte, se va dovedi chiar mai eficient şi mai economic, deoarece va fi echipat cu un sistem GPL şi combustibil dublu. Acest sistem echipat din fabrică dispune de un mod automat de comutare a combustibilului.

Versiunea de 130 cp şi 240 Nm a motorului 1.3 TCe GPF este încă disponibilă pe gama Noului Oferit în asociere cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau cu o cutie de viteze automată cu dublă ambreiaj cu 7 trepte.

TCe 155 GPF, plăcere maximă de conducere

Versiunile de 155 CP şi 270 Nm ale motorului 1.3 TCe GPF sunt concepute pentru cei care doresc să profite mai mult de calităţile dinamice ale Noului Captur şi ale noului său şasiu de platformă CMF-B. Experienţa de conducere este îmbunătăţită de cutia de viteze automată cu dublu ambreiaj cu 7 trepte. Padelele de schimbare a vitezelor situate în spatele volanului şi modul sport MULTI-SENSE oferă un sentiment sporit de sportivitate şi plăcere la volan.

Această versiune de 155 CP / 270 Nm a motorului 1.3 TCe este calibrată diferit faţă de versiunea de 150 CP / 250 Nm pe care o înlocuieşte. 

Noul Captur oferă două opţiuni diesel potrivite pentru utilizatorii care utilizează intens maşina. Motorul 1.5 Blue dCi a fost îmbunătăţit pentru a respecta noile standarde de control al emisiilor prin includerea unui sistem de reducere catalitică selectivă (RCS). Disponibil în două versiuni potrivite pentru utilizarea urbană si pentru cea pe autostrăzi: 95 CP / 240 Nm cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte pentru condus super-economic şi 115 CP / 260 Nm cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau 7 trepte sau cu o transmisie automată cu ambreiaj dublu şi butoane pe volan pentru selectarea modurilor de condus eficient sau dinamic.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.