Renault-Nissan-Mitsubishi rămâne cel mai mare constructor la nivel mondial. Dacia produce cea mai mare surpriză

Alianţa Renault-Nissan-Mitsubishi, devenită anul trecut grupul cu cele mai mari vânzări la nivel mondial, şi-a păstrat acest titlu după primul semestru al anului 2018.

Renault-Nissan-Mitsubishi rămâne cel mai mare constructor la nivel mondial. Dacia produce cea mai mare surpriză Renault-Nissan-Mitsubishi rămâne cel mai mare constructor la nivel mondial. Dacia produce cea mai mare surpriză

Alianţa Renault-Nissan-Mitsubishi, devenită anul trecut grupul cu cele mai mari vânzări la nivel mondial, şi-a păstrat acest titlu după primul semestru al anului 2018.

Vânzările totale ale Renault-Nissan-Mitsubishi au crescut cu 5,1% în primele 6 luni din 2018, totalizând 5.538.530 de unităţi. Locurile următoare au fost ocupate de grupul Volkswagen, cu 5.519.000 unităţi şi o creştere de 7,1% a vânzărilor, şi Toyota, cu 5.209.000 unităţi vândute, în creştere cu 1.6%.

Cei trei membri ai alianţei Renault-Nissan-Mitsubishi au înregistrat creşteri pe segmentul crossover, SUV, pick-up, precum şi în segmentul autovehiculelor electrice şi hibride.

Modelele Renault care au înregistrat creşteri ale vânzărilor au fost Clio, Captur şi Scenic. Dacia a stabilit un nou record de vânzări pentru un semestru (378.000 de unităţi), în timp ce Nissan a vândut mai multe modele Note, Serena, X-Trail şi Qashqai. Dintre modelele Mitsubishi, s-au remarcat noul Eclipse Cross şi XPANDER.

Din totalul de 5,5 milioane de unităţi, 2,1 milioane de autovehicule au fost vândute de Groupe Renault (Renault şi Dacia), Nissan a vândut 2,8 milioane de maşini sub siglele Nissan, Infiniti şi Datsun, iar Mitsubishi a vândut 616.000 de maşini.

În primul semestru, 1 din fiecare 9 maşini vândute la nivel mondial a aparţinut grupului Renault-Nissan-Mitsubishi.

Atât Renault cât şi Nissan au înregistrat creşteri pentru modelele lor electrice. Renault şi-a asigurat o cotă de piaţă de 21,9% la nivel european cu modelele ZOE şi Kangoo Z.E.,în timp ce Nissan a dat lovitura cu noul Leaf, care s-a vândut în peste 18.000 de exemplare în Europa în primele şase luni ale anului, devenind şi cea mai vândută maşină electrică în Europa în această perioadă. Mitsubishi a rămas lider pe segmentul PHEV SUV, modelul Outlander bucurându-se de succes.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.