Tata Nano Gold Plus - ediţie aniversară

Celebrarea a 5.000 de ani de...? Ei bine, această fantastică aniversare nu are legătură cu Tata Nano în mod direct, ci cu o firmă indiană de bijuterii care, se spune, ar fi ajuns la această vârstă. Iar Tata Nano va fi cadoul aurit...

Tata Nano Gold Plus - ediţie aniversară Tata Nano Gold Plus - ediţie aniversară

5.000 de ani! Atâţia ani vrea să celebreze firma de bijuterii Goldplus, care face acum parte din grupul indian Tata, acelaşi care produce şi cea mai ieftină maşină din lume, Tata Nano. Bineînţeles, firma nu există de atunci, dar indienii vor să celebreze într-un stil propriu tradiţia naţională de fabricare a bijuteriilor, care îşi are rădăcinile cu 3.000 de ani înaintea lui Iisus.

Tata Nano Gold Plus va fi ornata cu elemente din aur, ca aniversare a 5.000 de ani de fabricare a bijuteriilor

Ce rol are Tata Nano în această aniversare grandioasă? Ei bine, maşina liliputană este văzută ca unul dintre principalele simboluri ale culturii moderne indiene, aşa încât constructorul auto urmează să fabrice un exemplar unic aniversar, decorat generos cu elemente şi ornamente din aur.

Pentru aceasta, Goldplus a demarat chiar şi un concurs de design, de propuneri pentru "prima maşină-bijuterie indiană", iar acum au rămas în finală trei astfel de propuneri, pe care cei interesaţi le pot vota online. Varianta câştigătoare va fi transformată în realitate: o maşină Tata Nano unicat, garnisită cu elemente şi ornamente din aur şi care, cel mai probabil, va avea o valoare inestimabilă - până acum, cea mai scumpă Tata Nano s-a dovedit o propunere de tuning, estimată la peste 200.000 USD.

Oamenii pot vota online versiunea definitiva pentru Tata Nano Gold Plus

Totuşi, chiar dacă îşi păstrează titulatura de cea mai ieftină maşină din lume, Tata Nano se pare că nu reuşeşte să găsească încă reţeta succesului, pe de o parte vânzările fiind mult mai slabe decât estimările, pe de altă parte având probleme cu incendiile spontane. Oare un model unicat Tata Nano aurit în stil bling indian va însemna şi o creştere de imagine a maşinii?

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.