Ultima veste în cazul morţii lui Paul Walker

Directorii companiei Porsche refuză să îşi asume orice vină pentru accidentul în care Paul Walker şi-a pierdut viaţa, sugerând că actorul a fost parţial vinovat de propria moarte, informează contactmusic.com.

Ultima veste în cazul morţii lui Paul Walker Ultima veste în cazul morţii lui Paul Walker

Paul Walker era pasager în automobilul 2005 Porsche Carrera GT condus de bunul său prieten Roger Rodas, pe 30 noiembrie 2013, în momentul în care vehiculul s-a izbit frontal de un stâlp de iluminat din Santa Clarita, California. Vehiculul a luat foc la scurt timp după aceea, ucigându-i atât pe Walker, cât şi pe Rodas.

Meadow Walker, fiica în vârstă de 16 ani a starului american, a dat în judecată constructorul de automobile de lux, în septembrie, acuzând compania Porsche de neglijenţă. În documentele depuse în instanţă, Meadow Walker spune că anumite erori de design ale maşinii l-au ţinut pe tatăl ei captiv în interiorul vehiculului în momentul izbucnirii incendiului.

Citeşte şi Floyd Mayweather şi-a cumpărat una dintre cele mai rare şi mai scumpe maşini din lume - GALERIE FOTO + VIDEO

Citeşte şi Pare o maşină de Poliţie normală, însă are o dotare care o face să iasă în evidenţă

Citeşte şi GALERIE FOTO Povestea modelelor sport DACIA: de la conceptele futuriste, dar imposibile, la modelul care a văzut lumina zilei

În acea vreme, directorii companiei Porsche au negat aceste acuzaţii: "Aşa cum am spus şi înainte, ne pare foarte rău când cineva este rănit într-o maşină Porsche, dar noi credem că raportul autorităţilor în acest caz a stabilit foarte clar faptul că acel accident tragic a rezultat din conducere imprudentă şi o viteză excesivă".

În prezent, oficialii companiei au oferit un nou punct de vedere în urma acţiunii depuse în justiţie de Meadow Walker, respingând acuzaţiile acesteia şi spunând că Paul Walker era "un utilizator sofisticat şi bun cunoscător al modelului 2005 Carrera GT".

Ei au respins, de asemenea, criticile aduse designului vehiculului, spunând că au fost "abuzive şi false", "folosite şi menţinute într-un mod nepotrivit", adăugând că ar putea exista "o vină comparabilă", sugerând astfel că Paul Walker ar fi parţial vinovat de propria moarte.

Directorii companiei Porsche au insistat anterior asupra faptului că tragedia a fost cauzată de stilul imprudent de conducere al lui Roger Rodas, după ce văduva acestuia, Kristine, a iniţiat un proces similar împotriva filialei nord-americane a companiei, în 2014.

Autorităţile care au anchetat accidentul au subliniat la rândul lor faptul că viteza excesivă a reprezentat factorul principal al accidentului. Anchetatorii americani spun că Roger Rodas conducea acel autoturism cu o viteză cuprinsă între 130 şi 150 de kilometri în momentul impactului. Medicii legişti au exclus consumul de droguri şi de alcool din rândul factorilor care ar fi putut să contribuie la producerea accidentului. Anchetatorii au mai spus, de asemenea, că nu au găsit dovezi care să indice existenţa unor probleme tehnice ale vehiculului.

 

Citeşte şi Maşină din Mad Max - Varianta rusească. GALERIE FOTO

Citeşte şi Montarea instalaţiei GPL pe maşină. Avantaje, dezavantaje, costuri şi procedură

Citeşte şi VIDEO. Cum arată Ferrari-ul tractoarelor. GALERIE FOTO

 

Decesul lui Paul Walker, la vârsta de 40 de ani, a determinat o stopare temporară a filmărilor pentru "Furios şi iute 7", cel mai recent film din această franciză de acţiune, inspirată din universul curselor ilegale de automobile sport şi care l-a transformat pe actorul american într-un star internaţional.

Filmul a fost în cele din urmă finalizat prin intermediul unor programe computerizate de grafică facială şi cu ajutorul celor doi fraţi mai tineri ai actorului Paul Walker - Caleb şi Cody.

În aprilie, al şaptelea lungmetraj din franciza de acţiune "Furios şi iute" a intrat în Topul 10 al celor mai profitabile filme din istoria cinematografiei, după ce a obţinut încasări de peste 1,15 miliarde de dolari pe plan mondial.

Citeşte şi Cum arată un Bentley Continental GT la 320 de KM pe oră - VIDEO

Citeşte şi Anunţ îngrijorător publicat de RAR. Cât la sută din maşinile verificate credeţi că trec testul de siguranţă?

Citeşte şi VIDEO. Motocicleta fantomă

Citeşte şi VIDEO Cea mai tare farsă făcută vreodată unui bărbat care conducea beat

Citeşte şi BMW i8 se lansează în România. Cât costă cel mai avansat produs BMW. Plus: TEST-DRIVE pe Valea Prahovei

Oficial SUA: CE ştia din 2011 că Volkswagen manipula emisiile

Citeşte şi Tractoristul modern. Vei fi surprins să afli cât câştigă

Citeşte şi VIDEO Maşina (pe thoriu) care merge 100 de ani fără să o alimentezi

Citeşte şi VIDEO Un Duster "special" se întrece cu tancul rusesc T-80 pe teren accidentat

Citeşte şi Cum este cel mai luxos model SKODA? Superb - GALERIE FOTO + TEST-DRIVE

Citeşte şi Ai doar 1.000 de euro pentru o maşină? Există opţiuni în România

Citeşte şi În fiecare zi, hoţii încearcă să păcălească şoferii cu aceste 12 metode. Află tot despre ele şi cum te poţi proteja

Citeşte şi VIDEO: Imagini incredibile surprinse in Bucureşti. O femeie a "plimbat" pe capotă un barbat care o acuza ca l-ar fi tamponat cu intenţie

Citeşte şi Noua maşină a Patriarhului Daniel - GALERIE FOTO

Citeşte şi VIDEO. Burnout cu un Ducati 916 pe un iPhone 6S. Ce se întâmplă cu telefonul e uimitor

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.