Vânzări Mazda în România

Modelele noi lansate, în ultima perioadă, pe piaţa românească de Mazda au atras tot mai mulţi clienţi la început de an. Pe lângă Mazda3, Mazda6 şi Mazda2 se bucură de un succes progresiv în primele luni de la lansare.

Vânzări Mazda în România Vânzări Mazda în România

În februarie, Mazda a vândut în România 196 de unităţi, înregistrând o creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior de 790%. Factorii principali care au contribuit la creşterea Mazda în România au fost noile modele recent lansate şi serviciile dedicate clienţilor.

Modelele cele mai bine vândute au fost Mazda3 cu 83 de unităţi şi Mazda2 cu 33 de unităţi. De asemenea, noua Mazda6 a avut un debut foarte bun pe piaţa din România, cu 26 de unităţi comercializate.

Perspectivele sunt, de asemenea, extrem de promiţătoare pentru Mazda. Reţeaua de dealeri continuă să se dezvolte atât calitativ, cât şi cantitativ. Numărul punctelor de distribuţie va creşte la 20 în 2008, prin deschiderea a 11 noi show-room-uri. Acestea vor expune una dintre cele mai tinere game de modele de pe piaţă.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.