Dacia Logan facelift - ARE CU CE!

Sincer, nu mă aşteptam ca Dacia Logan facelift să fie primită cu atât de multe urale şi optimism. Credeam că Logan se mulţumeşte cu rolul de maşina ieftină a românului, iar Sandero poate sta liniştit sub lumina reflectoarelor.

Dacia Logan facelift - ARE CU CE! Dacia Logan facelift - ARE CU CE!

Userii prefera Logan facelift lui SanderoÎn primul rând, rezultatele de până acum ale poll-ului iniţiat pe promotor.ro mi-au dat de gândit. Credeam că majoritatea celor care îşi pierd două clickuri din viaţă pentru a selecta un răspuns sunt tinerii care apreciază Dacia Sandero. Dar uite că, la întrebarea "Care maşină românească se va vinde mai bine anul acesta?", lider este Dacia Logan facelift - cu toate că are un handicap de o lună faţă de Dacia Sandero.

Ok, distanţa este mică, dar suficientă pentru a conchide că, până la urmă, suntem o piaţă emergentă, în care clientul vrea cât mai mult spaţiu de la maşina lui. Ceea ce se traduce prin surplusul oferit de portbagajul versiunii sedan. Bineînţeles, cârcotaşii nu lipsesc: 15% dintre răspunsuri sunt anti-Dacia. Probabil partizanii maşinilor germane...

 

Spatel discutabil. Restul este echilibratÎn al doilea rând, mă surprinde cât de repede am început să mă acomodez cu aspectul lui Dacia Logan facelift. Într-un editorial anterior, după ce am avut ocazia să văd maşina ascunsă de ochii marelui public, într-un hangar, impresiile nu erau prea strălucite.

Este adevărat, nici acum nu-mi place spatele maşinii, dar, per ansamblu, designul şi imaginea lui Dacia Logan facelift au devenit foarte coerente şi prietenoase. Cu alte cuvinte, mă obişnuiesc cu maşina asta mai repede decât credeam.

 

Calitate foarte mult imbunatatitaNu în ultimul rând, mă surprinde politica de preţuri. Deşi am fost avertizat de ceva vreme că voi fi plăcut surprins în această privinţă, parcă tot nu îmi vine să cred că preţul minim este 6.400 euro - prin prisma modificărilor estetice aduse exteriorului şi îmbunătăţirilor importante ale calităţii şi aspectului interiorului. Iar cea mai scumpă versiune, adică Dacia Logan 1,5 dCi 85 CP Prestige, costă 10.700 euro. Adăugând opţiunile disponibile (airbaguri laterale faţă şi extindere garanţie cu 2 ani sau 120.000 km), ajungi la 11.450 euro, adică 41.189,08 RON. La care mai trebuie adăugaţi circa 300 de euro noua taxă auto.

 

Se mai gândeşte cineva la maşini second hand în aceste condiţii? Cu siguranţă că un client pragmatic nu. De fapt, cred că acesta este punctul cel mai tare al noii Dacia Logan facelift: cel mai important vector de schimbare a mentalităţii despre marca Dacia. În bine, normal.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.