Alfa Romeo a început livrările noului SUV Tonale. Cum arată primele exemplare livrate?

Publicat: 26 05. 2022, 13:18
Actualizat: 26 05. 2022, 13:48

Oficialii producătorului italian de automobile Alfa Romeo au anunțat că au demarat livrările pentru noul lor SUV Tonale. Primele trei exemplare care și-au găsit clienți fac parte din seria de lansare intitulată „Tonale Edizione Speciale”. Cheile mașinilor au fost înmânate clienților chiar la fabrica mărcii din Pomigliano d’Arco.

Ce oferă ediția specială de lansare Alfa Romeo Tonale?

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Noul SUV Alfa Romeo Tonale, unul dintre cele mai așteptate modele ale anului, și-a făcut debutul la începutul lunii februarie. Poziționat în gama mărcii torineze sub actualul Stelvio, Tonale este primul model al italienilor care va fi oferit într-o versiune plug-in hybrid.

Acum, la aproape patru luni distanță, oficialii companiei au anunțat că au dat oficial startul livrărilor. Primele trei exemplare Tonale au fost deja predate clienților în cadrul unei ceremonii care a avut loc chiar la uzina din Pomigliano d’Arco.

Cele trei mașini fac parte din seria de lansare intitulată „Tonale Edizione Speciale”. Varianta de lansare este cea echipată cu un sistem de propulsie mild-hybrid, care produce 130 CP. Aceasta are la bază motorul pe benzină cu 4 cilindri de 1,5 litri și este legat la o transmisie automată cu 7 rapoarte și la un motor electric la 48V.

Noul Alfa Romeo Tonale mai este oferit și într-o versiune cu motorizare hibrid de 160 CP. De asemenea, din ofertă mai face parte în premieră absolută și o variantă plug-in hybrid. Aceasta oferă 275 CP, tracțiune integrală, o autonomie de până la 80 km în regim electric în oraș. Sprintul 0-100 km/h se realizează în 6,2 secunde.

Echiparea standard este foarte generoasă. Aceasta include jante din aliaj de 20 de inch, frâne Brembo cu etriere roșii, faruri full LED adaptive Matrix și geamuri spate fumurii. La interior, clienții primesc volan îmbrăcat în piele, sistem multimedia cu display de 10,25 inch și control vocal, compatibil Apple CarPlay și Android, și volan îmbrăcat în piele. De asemenea, sunt disponibile numeroase sisteme de asistență pentru șofer.

La nivel global, primii 70 de clienți vor intra într-un program special prin care vor avea posibilitatea să trimită la Alfa Romeo impresiile despre mașină. Pdenbtru asta, va fi pus la dispoziția lor un serviciu de „call center” dedicat. De aici, informațiile vor fi transmise direct către conducerea companiei.

Sursa: Motor1