Alpine A110 are o nouă versiune și mai sportivă: A110R

Autor: Ionuț Vîlciu acum 2 luni Știri auto

După o serie de teasere, Alpine a publicat, în sfârșit, primele imagini noua versiunea pentru A110. Aceasta se numește A110R și este cea mai dinamică versiune a coupe-ului francez.

De la lansarea sa din 2017, Alpine A110 a lăsat o bună impresie. Masa scăzută, motorul puternic și caracteristicile dinamice au făcut ca mica sportivă franceză să fie bine primită pe scena mașinilor sport.

Acum, Alpine a lansat o nouă versiune pentru A110, mai ușoară și mai dinamică. Alpine se referă la această nouă variantă ca fiind „radicală”.

Diferență principală cu A110 R este faptul că a fost redusă greutatea sa totală până la 1.082 kg, cu 34 kg mai puțin decât A110 S. Performanța aerodinamică a fost îmbunătățită pentru o forță aerodinamică mai mare și o rezistență redusă. Pentru prima dată în gama A110, unele părți (de exemplu, capota, luneta și difuzorul) au fost reproiectate special pentru noul model.
Mașina are nevoie de doar 3,9 secunde pentru a sprinta de la 0 la 100 km/h. Pornind de la angajamentul mărcii față de sporturile cu motor, faza de proiectare a implicat contribuția directă din partea experților de top. Fabricată în Franța la Manufactura Alpine Dieppe Jean Rédélé, această ultimă mașină marchează începutul unui nou capitol pentru expertiza mărcii în sporturile cu motor.

Alpine A110 – mai dinamic ca niciodată

Printre modificările aerodinamice se numără un nou spoiler, un difuzor spate optimizat, dar și praguri noi. Fibra de carbon a fost folosită cu scopul de ușura masa mașinii. Capota portbagajului, roțile, scaunele, până și luneta, au fost confecționate din fibră de carbon.

Așa cum spuneam, A110R atinge 100 km/h în doar 3,9 secunde grație unui motor de 1,8 litri turbo, care dezvoltă 300 de cai și 340 Nm. Pe lângă puterea mare este nevoie și de un șasiu pe măsură. Alpine s-a ocupat și de asta. Astfel, suspensia este mai dură, iar amortizoarele sunt ajustabile. Discurile de frână măsoară 320 mm și sunt fabricate din materiale compozite. Pentru o aderență bună, mașina vine cu anvelope performante semi-slick Michelin Sport Cup 2. Ele vor ajuta cei 300 de cai să fie puși bine pe carosabil. Toată puterea este livrată punții spate prin intermediul unei transmisii automate cu 7 trepte.

Sursa: Alpine

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Alpine


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, m-am alăturat echipei ProMotor pentru a combina cele două pasiuni ale mele: mașinile și presa. Studiez, analizez și documentez tot ce are roți. Presa nu trebuie să fie plictisitoare, așa că încerc, pe cât de mult posibil, să ... citește mai mult

Comentarii
Inchide