Așa arată mașina electrică dotată cu transmisie manuală din fabrică

Autor: Marius Vișan acum 2 ani Știri auto

Avantajul cel mai mare la o mașină electrică ar fi că nu are transmisie convențională. Cu toate acestea, compania chineză BYD a scos pe piața locală modelul electric e3 dotat cu transmisie manuală.

Este o nouă versiune a lui e3. Modelul dezvoltat pentru școlile de șoferi are transmisie manuală și manetă de punere în viteză, iar în dreptul șoferului se găsesc trei pedale.

De fapt, are și o a patra pedală, dar aceasta se află în dreptul pasagerului / instructorului. Este o pedală de frână. Asta pentru că fiind o mașină de școală, instructorul trebuie să aibă posibilitatea de a interveni în timpul cursurilor practice.

Mașină electrică dotată cu transmisie manuală are scop didactic

Nu este clar cum au implementat cei de la BYD acest tip de transmisie. Modelul electric cu transmisie manuală nu se vinde către clienții obișnuiți.

Modelul vine cu câteva moduri de conducere. Acestea sunt denumite: ”eco”, ”teaching” (predare), ”throttle lock” (blocarea accelerației) și ”sport”. Toate aceste moduri de condus sunt concepute pentru a simula scenarii în diferite scopuri didactice.

e3 vine cu o baterie de 38 kWh care poate parcurge 350 km (217 mile), conform ciclului de test din China. Modelul manual are un preț de 131.800 de yuani (20.500 de dolari), în timp ce versiunea cu transmisie automată pornește de la prețul de 141.800 de yuani (22.055 de dolari).

Intră în GALERIA FOTO

BYD este un gigant din China cu experiență în producerea automobilelor electrice

BYD Co. Ltd. (cu sloganul ”construiește-ți visele”) este o companie chineză cu sediul în Shenzhen, Guangdong, fondată de Wang Chuanfu în februarie 1995. Are două filiale majore, BYD Automobile și BYD Electronic.

BYD a devenit un producător important de automobile (în special mașini complet electrice și hibride, autobuze, camioane etc.), biciclete electrice, stivuitoare, panouri solare și baterii reîncărcabile (baterii pentru telefoane mobile și baterii pentru vehicule electrice și regenerabile).

Compania chineză are planuri pe termen mai lung pentru a aduce pe piața europeană noi vehicule comerciale ușoare și camioane electrice.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Carscoops.com


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide