Au pus românii mâna pe Lamborghini Urus. Cum a ajuns să arate acum primul superSUV al lumii?

Autor: David Andrei 16 sept. 2020 Știri auto

Au pus românii mâna pe Lamborghini Urus. Acum este cel mai agresiv superSUV al lumii. Un specialist în tuning din România a creat un body kit de lux, extrem de spectaculos, pentru modelul italian.

GALERIE FOTO

Specialistul în design Marius Dumitrașcu lucrează în tuning auto de peste un deceniu. Primul proiect al propriului său studio este Urus MD1. Marius și studioul său se concentrează exclusiv pe mașini de top. Și pentru ele folosește materiale pe măsură. Astfel, kit-ul realizat pentru primul SUV din istoria Lamborghini integrează elemente din fibră de carbon, Nomex și Zylon. Sunt materialele folosite pentru monoposturile din Formula 1, dar și în domeniul aeronautic. Cel din urmă apare acum în premieră în industria tuning-ului.

Kit-ul “Tarului” italian integrează un spoiler față, care îi confirmă din start personalitatea agresivă. Apar noi decupaje pe aripile față, care redirecționează fluxul de aer pentru aerodinamică superioară. Modelul a primit și o capotă nouă, cu nervuri proeminente, iar pragurile au fost restilizate, unind aripi redesenate, mai evazate. Sunt noi și carcasele oglinzilor laterale.

Marius Designhaus Lamborghini Urus (6)

GALERIE FOTO

În partea din spate și-au făcut apariția un nou difuzor de aer cu inerții în nuanța verde neon, aleasă și pentru caroserie, dar și două eleroane. Unul dintre ele a fost amplasat în continuarea acoperișului cu linie descendentă, în timp ce al doilea și-a găsit loc pe hayon.

Pentru a păstra caracterul exclusivist al unui Urus modificat de studioul său, Marius a ales ca doar 30 e astfel de kit-uri să fie produse. Acestea vor vedea lumina zilei în Europa.

Lamborghini Urus modificat de români își păstrează puterea

Experții de la Marius Designhaus nu au intervenit sub capota lui Urus. Astfel, modelul este pus în mișcare de același motor V8 biturbo de 4.0 litri. Propulsorul dezvoltă 650 de cai putere și un cuplu de 850 Nm. Sunt cifre care fac SUV-ul de 2,2 tone să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 3,6 secunde.

Șase moduri de rulare sunt disponibile la bord: Strada, Sport, Corsa, Neve pentru zăpadă, Terra pentru off-road și Sabia pentru nisip. Șoferul își poate configura propriul mod Ego, bifând anumite setări.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Marius Designhaus



Comentarii
Inchide