Audi e-tron GT urmează să primească o actualizare importantă. Fratele lui Taycan va oferi mai multă putere și autonomii mai mari

Autor: Ionuț Vîlciu 17 apr. 2024 Știri auto

Electricul Audi e-tron GT urmează să primească o actualizare în perioada următoare. Update-ul estetic și tehnic va aduce mai multă putere și autonomie mai mare pentru nava amiral a gamei de mașini electrice de la Audi.

Audi e-tron GT a fost lansat în urmă cu 3 ani, fiind construit pe o platformă comună împărțită cu Porsche Taycan. Recent, modelul electric de la Porsche a primit o actualizare, iar e-tron GT se va bucura de un tratament similar în curând.

Înainte ca facelift-ul pentru e-tron GT să debuteze oficial, Audi a publicat primele imagini cu un prototip, prezentând schimbările exterioare discrete pe care mașina le-a suferit. Cu toate acestea, adevăratele schimbări se află sub caroserie: motoare noi, o suspensie mai sofisticată, puteri mai mari de încărcare și o nouă versiune de performanță.

Audi e-tron GT ar putea împrumuta câteva trucuri de la Porsche Taycan

Prototipul prezentat de Audi nu poartă niciun fel de camuflaj, singura diferență față pe produsul final fiind reprezentată de colantul multicolor. Este clar cu ce mașină avem de-a face, dar există câteva diferențe subtile care o diferențiază de modelul inițial. Spre exemplu, bara frontală a fost redesenată, iar grila frontală are un design ușor diferit. De asemenea, difuzorul integrat în bara spate a fost revizuit. Aspectul exterior este complet de noi jante aerodinamice.

Dacă este să ne luăm după actualizările suferite de Porsche Taycan, mașină care folosește aceeași platformă tehnică, Audi e-tron GT ar putea primi tehnologii similare. Astfel, ne putem aștepta ca modelul electric de la Audi să primească noi motoare electrice, mai puternice. Unele versiuni ar putea beneficia de bateria mai mare, de 105 kWh, care să ofere mai multă autonomie. De asemenea, asemenea lui Taycan, puterea de încărcare ar putea crește de la 270 kW la 320 kW.

Audi e-tron GT va primi și o nouă versiune RS Performance, mai puternică decât actualul vârf de gamă, dar care probabil că nu va egala cei 952 CP de care dispune Taycan Turbo GT. Pe lângă surplusul de putere, e-tron GT va primi o nouă suspensie activă, similară cu cea regăsită pe noul Porsche Panamera. Acest lucru va permite inginerilor să creeze o ținută de drum mai dinamică pentru noul model, dar care să păstreze, în același timp, caracterul confortabil al unui grand tourer.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Audi


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide