Audi suspendă producția modelelor A4, A5 și A8. Care este motivul din spatele deciziei?

Autor: Mihai Morcovescu acum o lună Știri auto

Oficialii de la Audi au anunțat că au oprit temporar producția unor modele-cheie din portofoliul lor la una dintre fabricile din Germania. Producătorul de automobile din Ingolstadt a luat această decizie ca urmare a problemelor apărute în lanțurile de aprovizionare, în contextul războiului din Ucraina.

Producția la uzina din Neckarsulm este oprită patru zile

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Războiul declanșat de armata rusă în Ucraina în urmă cu aproape trei luni a afectat serios industria auto. Cel mai mult au avut de suferit lanțurile de aprovizionare cu piese și componente auto.

În consecință, mulți dintre constructorii importanți din Europa și nu numai au fost nevoiți să oprească livrările către Rusia. În același timp, au suspendat producția de automobile din cauza crizei cauzată de conflictul armat din Ucraina. De asemenea, o altă cauză o reprezintă criza globală de semiconductori venită pe fondul pandemiei de Covid-19.

Audi nu face excepție de la această situație și oprește temporar producția unor autovehicule importante din portofoliul său. Astfel, compania din Ingolstadt a luat decizia să suspende producția modelelor A4, A5 și A8 la uzina din Neckarsulm timp de patru zile (16-20 mai).

Activitatea în cadrul acestei fabrici nu va fi oprită în întregime. Concret, producția celorlalte două modele construite aici, A6 și A7, nu va fi afectată.

Acest lucru este valabil și pentru sportivele R8 și e-Tron GT, care sunt construite la uzina „Boellinger Hoefe” din Heilbronn. Situația aprovizionării „rămâne volatilă, iar schimbările pe termen scurt sunt întotdeauna posibile”, a declarat un purtător de cuvânt Audi pentru AutoNews.

În același timp, constructorul german va prelungi programul de muncă de scurtă durată pentru angajații uzinelor din Neckarsulm și Ingolstadt. Această decizie va fi valabilă până în 31 mai.

Sursa: AutoNews



Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide