Bentley: număr record de mașini vândute. Cele mai multe au fost SUV-uri

Autor: Ionuț Vîlciu acum 3 săptămâni Știri auto

Bentley s-a bucurat de vânzări record în 2022. Producătorul britanic de automobile de lux a vândut peste 15.000 de unități.

Bentley este unul dintre brandurile de prestigiu ale industriei auto și nu este o companie care se concentrează pe volume. Compania creează și vinde mașini exclusiviste, cu un preț pe măsură. Conform Motor1, 2022 a fost un an de record pentru Bentley, producătorul reușind să vândă 15.174 de mașini.

Dintre acestea, cel mai bine vândut model al mărcii a continuat să fie SUV-ul Bentayga, care se află pe piață de șase ani. Modelul a reprezentat 42% din vânzările globale ale companiei. Este o creștere de 40% față de anul 2021.

Vânzările de automobile Bentley continuă să crească

Continental GT și GTC au fost următoarele cele mai bine vândute modele ale mărcii în 2022. Acestea au reprezentat 30% din vânzările totale ale companiei. Variantele GT Speed, orientate spre performanță, au reprezentat 31% din ponderea de vânzări a lui Continental GT.

Flying Spur a reprezentat restul cifrelor de vânzări ale producătorului auto pentru 2022. Bentley laudă noua variantă hibridă a modelului pentru rezultatele obținute anul trecut. Varianta hibridă a reprezentat 30% din totalul de Bentley Flying Spur vândute în 2022.

America de Nord a fost, din nou, cea mai importantă piață de desfacere pentru Bentley, reprezentând 28% din vânzări, cu 4.221 de mașini vândute. China, Hong Kong și Macao au fost pe locul doi, cu 4.033 de mașini, reprezentând 25% din vânzările mărcii. Europa vine pe locul al treilea, cu 19% din vânzări. Piața din Marea Britanie a reprezentat 10% din vânzări, cu 1.328 de mașini vândute. Piețele din Orientul Mijlociu, Africa și India au reprezentat 6%, fiind vândute 968 de exemplare.

„În ceea ce a fost un alt an de imprevizibilitate, afacerea a depășit obstacole și a demonstrat o mare rezistență pentru a oferi al treilea an consecutiv de vânzări record”, a declarat președintele și CEO-ul Bentley, Adrian Hallmark. „Acest lucru subliniază puterea mărcii noastre, excelența operațională și cererea globală puternică în funcție de piață și model”, a mai spus Hallmark.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Bentley


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut alături de echipa WASD.ro, acolo unde a acumulat experiență în redactarea materialelor. Pasiunea l-a condus către domeniul în care a vrut dintotdeauna să activeze, anume în ... citește mai mult

Comentarii
Inchide