BMW lansează un serviciu de livrare și predare a mașinii fără contact direct

Publicat: 30 03. 2020, 12:45
Actualizat: 30 03. 2020, 12:52

BMW România a dezvoltat împreună cu reţeaua de parteneri autorizaţi, un program naţional de preluare şi livrare de automobile aparținând mărcilor BMW şi MINI. Astfel, serviciul de preluare şi livrare a automobilului acasă se face fără interacţiune directă între client şi personalul mărcii.

Pentru clienţii care primesc un automobil nou livrarea este gratuită, iar pentru cei cu lucrări în service serviciul de preluare şi apoi livrare este gratuit pentru reparații ce depășesc suma de 1.200 de lei.

Galerie foto

Preluarea/predarea maşinii se face cu o platformă de transport, fără să fie nevoie de un contact direct între personalul mărcii şi client, toată comunicarea desfăşurându-se telefonic şi în format digital.

Suplimentar, prin devizul digital Smart Video Communication, clienţii de service primesc informaţii complete despre operaţiunile de întreţinere şi reparaţii, inclusiv materiale video explicative cu automobilul propriu realizate de tehnicianul de service. În final, plata se face la distanţă, prin transfer bancar.

Serviciul este completat de un program de curăţare a automobilului care include dezinfectarea directă a unor zone din automobil, folosirea mănuşilor şi a unei huse de protecţie pentru scaune şi volan, într-un efort de a minimiza riscurile unor contaminări.

VIDEO