BMW va dezvolta o nouă generație de motoare cu ardere internă

Autor: Mihai Morcovescu acum 4 luni Știri auto

În timp ce alți producători se concentrează doar pe electrificare, BMW anunță că lucrează la o nouă generație de motoare cu ardere internă. Un oficial german a dezvăluit că vor fi dezvoltate noi unități cu șase și cu opt cilindri, atât pe benzină, cât și diesel.

Producătorul bavarez va folosi motoarele cu ardere internă de ultimă generație încă cel puțin 4-5 ani. Acestea vor fi dezvoltate astfel încât să respecte viitoarele standarde europene de poluare, care vor intra în vigoare în 2025.

Noul BMW Seria 7 va oferi propulsoare cu combustie internă

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Procesul de electromobilitate este o prioritate pentru majoritatea producătorilor de automobile. Directorul de dezvoltare de la BMW, Frank Weber este de altă părere. El spune că, înainte de a produce doar modele electrice, trebuie să existe și infrastructură alternativă. Toți producătorii vor fi obligați din 2035 să producă exclusiv vehicule cu zero emisii, conform normelor UE.

„Lucrăm la o nouă generație de motoare convenționale pe benzină și diesel, cu șase și cu opt cilindri. Doar cu motorul cu șase cilindri vom reduce emisiile de CO2 mai mult decât a fost în cazul unei schimbări de generație”, a declarat Weber pentru revista germană Auto Motor und Sport. Potrivit oficialului BMW, noile motoare vor beneficia de o tehnologie complet nouă la nivelul chiulasei.

Noua generație Seria 7 va fi singura din segmentul său în care clienții vor putea alege între o variantă cu motor cu combustie și una 100% electrică. Aceasta din urmă va fi sedanul de lux BMW i7.

Constructorul din Munchen dorește să ofere clienților săi posibilitatea să aleagă între modele cu combustie internă și modele electrice. „Scopul companiei noastre este acela de a oferi întotdeauna cele mai durabile și mai inovatoare automobile, indiferent de tipul de propulsie”, a mai precizat Weber.

Sursa: Auto Motor und Sport



Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide