BT vinde o Skoda Octavia diesel recuperată de la un client. Ce probleme are mașina?

Autor: Promotor 17 nov. 2021 Știri auto

Banca Transilvania (BT) are o divizie care se ocupă cu revânzarea mașinilor recuperate de la clienți. Cei care vor o mașină ieftină au la dispoziție destule oferte.

Printre anunțuri se află câteva care merită luate în considerare, dar, înainte de achiziția unui autoturism la mâna a doua, este nevoie de extra atenție pentru a verifica dacă mașina are eventuale probleme mai mult sau mai puțin ascunse.

Cât costă o Skoda Octavia cu bordul precum ”bradul de Crăciun”

Pe site-ul Btleasing.ro am găsit un anunț de vânzare al unei Skoda Octavia fabricată în anul 2013. Această Skoda Octavia are motor de 1.6 litri, diesel, care produce 105 CP, cutie manuală și un rulaj de 320.935 de km. Mașina costă 4.165 de euro (inclusiv TVA). Observăm că aceasta are numeroase zgârieturi, iar vopseaua este ciupită în mai multe zone.

Acestea nu ar fi cele mai mari probleme, pentru că mașina are și câțiva martori aprinși în bord. Printre aceștia Check Engine și martorul care semnalează probleme la filtrul de particule. Nici nu e de mirare, asta pentru că la un asemenea număr de kilometri rulați, la orice mașină apar numeroase probleme.

Intră în GALERIA FOTO

Martorul luminos Check Engine este un semnal de alarmă că există o problema. Poate fi orice fel de problema la sistemul electric, la sistemul de frânare, la senzorii motorului sau evacuării, la admisie, la cutia de viteze sau la anexele motorului. Când se aprinde acest martor, calculatorul mașinii înregistrează în memorie un cod de avarie. El poate fi ulterior citit pe diagnoză pentru a vedea care este cauza exactă. Sau, odată cu martorul Check Engine se mai aprinde și un alt martor luminos în bord.

Aprinderea martorului care semnalizează o problemă la filtrul de particule presupune deplasarea la un service specializat. În cazul în care filtrul de particule este încărcat, mecanicii vor forța regenerarea, în cazul ideal. În cazul în care acest lucru nu este posibil, filtrul de particule va trebui înlocuit, iar acesta nu este deloc ieftin, putând ajunge la mai multe mii de euro, în funcție de modelul mașinii.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Btleasing.ro



Comentarii
Inchide