Care este cel mai ieftin SUV cu transmisie automată din România

Autor: Mihai Morcovescu 13 dec. 2021 Știri auto

SUV-urile capătă tot mai multă popularitate în rândul clienților din România, așa că un preț cât mai atractiv este pe placul acestora. Până nu demult, singura variantă accesibilă era modelul autohton Dacia Duster, însă acum românii au la dispoziție și un model de import care vine cu un preț de achiziție extrem de tentant pentru acest segment.

Cât costă cel mai ieftin SUV în decembrie 2021?

INTRĂ ÎN GALERIA FOTIO

Segmentul SUV-urilor este unul extrem de aglomerat și de pretențios. Asta a făcut ca, în ultimii ani, concurența să devină din ce în ce mai acerbă. De aceea, producătorii auto propun prețuri foarte interesante pentru a atrage cât mai mulți clienți.

Dacia Duster era până acum cel mai accesibil SUV de pe piață. Varianta cu facelift cu motor pe benzină în 3 cilindri 0.9 TCe de 90 CP costă în momentul de față de la 14.200 de euro cu TVA inclus. Dacă dorești un astfel de vehicul și mai ieftin ar fi bine să te reorientezi către marca sud-coreeană SsangYong.

În această perioadă, brandul asiatic oferă pe piața auto din țara noastră un SUV chiar mai ieftin decât modelul românesc. Este vorba despre modelul Tivoli. Varianta entry-level este oferită în nivelul de echipare Eco și motor turbo pe benzină 1.5 GDI de 163 CP și 280 Nm de cuplu.

În luna decembrie 2021, mașina are un preț de catalog de 15.400 de euro cu TVA inclus, iar în acești bani intră și cutia de viteze manuală cu șase trepte. Cei care doresc transmisie automată vor trebui să mai achite 1.600 de euro.

Clienții beneficiază însă de un preț promoțional de 13.990 de euro cu TVA. Cumpărătorii vor primi și garanție consistentă. Aceasta este formată dintr-o garanție de producător de 5 ani/100.000 km + 5 ani/150.000 km de garanție extinsă pentru motor, transmisie și sistem turbosuflantă.

Sursa: SsangYong România

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: SsangYong


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide