Cât costă să închiriezi o Dacia Logan în România vara aceasta

Autor: Mihai Morcovescu acum 2 luni Știri auto

Pentru românii care aleg să plece în vacanță cu o mașină închiriată, una dintre cele mai avantajoase variante este Dacia Logan. Firmele de specialitate oferă spre închiriere o varietate de modele care răspund necesităților oricărui tip de client și de călătorie. Unul dintre cele mai căutate este automobilul produs la Mioveni.

Ce tarife se aplică vara la închirierea unei Dacia Logan ?

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Dacă ți-ai propus să călătorești în vacanța de vară cu o mașină închiriată trebuie să știi că această piață este bogată în oferte ieftine de „rent-a-car”. Firmele de profil pun la dispoziție o gamă variată de autoturisme, de la cele de clasă mică destinate traficului urban, continuând cu cele hibride si electrice și terminând cu vehiculele de mari dimensiuni ce oferă până la șapte locuri.

În ultima vreme, una dintre cele mai căutate mașini pentru închiriere este Dacia Logan. Înainte de toate este foarte important de știut că în perioada de vară prețurile pentru închirierea modelului autohton sunt cele mai mari din tot anul.

Spre exemplu, în medie, diferența de tarif între lunile ianuarie-februarie și cele de vară este de 15-20 de euro. Cu toate acestea, închirierea berlinei românești este mai ieftină comparativ cu alte mărci și modele pentru închirierea cărora tarifele pot ajunge chiar și la 50 de euro/zi.

Cât costă să închiriezi un Logan în vara 2022?

Astfel, pentru închirierea unei Dacia Logan în vara 2022, se percep în general tarife ce pornesc de la 20 euro/zi și ajung la 35 de euro/zi. Acestea diferă în funcție de perioada de închiriere, dar și de lună. De obicei, cu cât perioada este mai lungă, cu atât tariful zilnic va fi mai mic.

Spre exemplu, în luna iulie, pentru o perioadă de 1-3 zile lucrătoare, închirierea unui Logan te va costa circa 33-35 de euro/zi. Pentru 4-7 zile lucrătoare, tariful va fi în medie de 30-33 de euro/zi.

Dacă vei închiria berlina românească între 8 și 15 zile, tariful zilnic va fi de 28-30 de euro/zi. Pentru 15-30 de zile vei plăti între 26 și 28 de euro/zi, în timp ce pentru mai mult de 30 de zile lucrătoare, prețul va fi de aproximativ 20-25 de euro/zi.

Pentru luna august, tarifele vor scădea în medie cu 2-5 euro pentru fiecare zi de închiriere. În același timp, unele companii oferă și o serie de accesorii de care beneficiezi gratuit pe toată perioada închirierii.

Ce este garanția la închirierea unei mașini?

Pentru cei care nu sunt familiarizați cu sistemul de „rent-a-car” trebuie să facem o precizare. Pentru închirierea unui automobil, majoritatea firmelor practică sistemul de închiriere pe baza unei garanții pentru modulul normal de închiriere.

Este vorba despre un depozit care este reținut de firmele de „rent-a-car” în momentul închirierii unei mașini. Dacă autovehiculul este returnat cu avarii care au fost produse din vina clientului, compania va acoperi reparațiile din această garanție.

Dacă mașina este returnată fără avarii, garanția va fi returnată clientului la sfârșitul perioadei de închiriere. Pentru Dacia Logan, valoarea acestei garanții este cuprinsă în general între 250 și 500 de euro, în funcție de companie

Există însă și companii, ce-i drept puține, care utilizează sistemul de închiriere auto fără garanție. De obicei, acesta este valabil pentru orașele București și Otopeni. Pentru a închiria un Logan fără garanție, clientul sună sau închiriază mașina direct de pe site-urile firmelor optând pentru închirierea auto fără garanție.

Aceasta nu va fi reținută și va fi înlocuită de asigurarea zilnică, adică acea sumă distribuită pentru fiecare zi de închiriere. Ea va scădea în funcție cu creșterea numărului de zile în care a fost închiriat un automobil.

Spre exemplu, la închirierea unui Logan pentru 10 zile, asigurarea va fi în jur de de 100 de euro (cca. 10 euro/zi). Spre deosebire de garanție, care este returnată la sfârșitul perioadei de închiriere, asigurarea zilnică nu va fi returnată.


Sursa foto: ProMotor


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide